حمله به آمبولانس در شیروان / کارشناسان اورژانس مجروح شدند + جزئیات

به گزارش رکنا، دکتر تقی دولت آبادی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۲ و ۲۹ دقیقه بامداد امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه لودر و گیر افتادن راننده آن در خودرو در کارخانه قند شهرستان شیروان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله کارشناسان فوریت های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای رضا آباد به محل حادثه اعزام شدند.

دولت آبادی ادامه داد: لحظه رسیدن به صحنه حادثه، کارشناسان اورژانس متوجه شدن راننده لودر فاقد علائم حیاتی است اما برای معاینات بیشتر و ادامه اقدامات درمانی لازم در صحنه حضور داشتند تا عوامل آتش نشانی و هلال احمر عملیات رهاسازی را انجام دهند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان شمالی گفت: بعد از گذشت مدتی با تلاش همکاران آتش نشانی و هلال‌احمر رها سازی انجام و براساس ارزیابی کارشناسان فوریت های پزشکی، راننده لودر به دلیل له شدگی و آسیب ارگان های حیاتی جان باخته بود.

وی افزود: متاسفانه هنگام بررسی علائم حیاتی، همراهان و آشنایان فرد متوفی کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در ادامه ضاربان صحنه را ترک کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی خراسان شمالی گفت: هرگونه تعدی به نیروهای امدادی از مسیرهای قانونی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خویش است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارد.

هم اینک ۴۶ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری در خراسان شمالی فعال است.

کدخبر: 1032292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟