کشتی به گل نشسته سارقین در پایتخت

به گزارش رکنا، زنجیره توفیقات کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت از ابتدای سال جاری تا امروز که در آستانه قدم گذاشتن به ششمین ماه سال هستیم بدون شک یک پیغام واضح و روشن دارد : کشتی سارقین در پایتخت به گل نشسته است !

از سارقین منزل و خودرو و موتورگرفته تا قاپ زنان و سارقین بعنف و کودک ربایان و قاچاقچیان انسان !پایتخت دیگر برای قانون شکنان امن نیست .

هوشمندی کارآگاهان این پلیس و اشراف اطلاعاتی همکاران من بر حوزه استحفاظی خود از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران بزرگ، عرصه را بر مجرمین و برهم زنندگان امنیت و آرامش ساکنین پایتخت تنگ نموده است .مجرمین باید بدانند که این شرایط با حضور شجاعانه و هوشمندانه همکاران من پایدار خواهد ماند و اگر مجرمی قصد زیر پا گذاشتن قانون در تهران بزرگ را داشته باشد بهای سنگینی را برای تصمیم اشتباه خود می پردازد .

مجرمینی که گمان می کنند اگر در تاریکی شب یا خلوتی خیابان یا دور از چشم دوربین های مداربسته یا حتی پوشاندن چهره و مخدوش کردن پلاک خودرو   و موتور، می توانند مسیر ارتکاب جرم را برای خود هموار نموده و با خیال راحت به قانون شکنی های خود ادامه دهند کافی است نگاهی به اخبار منتشره در خبرگزاری ها و روزنامه ها بیندازند و ابراز ندامت و پشیمانی متهمین را در حضور خبرنگاران و شهروندان در صحنه های بازسازی جرم به تماشا بنشینند و با تمام وجود مشاهده کنند که چطور اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موثر و علمی کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت  ،اعتماد بنفس پوشالی مجرمین را در هم شکسته و آنان را واداشته تا در همان صحنه ای که با گستاخی موجبات آزار یکی از شهروندان را فراهم آورده اند سرخورده و پشیمان اشک بریزند و طلب بخشش کنند.

شاید شروع یک پرونده جنائی یا سرقت با مجرمین باشد اما بدون شک این پلیس آگاهی پایتخت است که پایان این پرونده را با دستگیری قانون شکنان رقم می زند . اقدام به سرقت و آزار شهروندان به هر شکل مسلحانه و غیر مسلحانه از آنجایی که پای احساس امنیت و همچنین آرامش شهروندان در میان است برای پلیس آگاهی به هیچ وجه قابل چشم پوشی نبوده و همکاران من تمام توان خود را برای دنبال کردن سرنخها و کشف ابعاد مجهول پرونده به کار خواهند گرفت و این تلاش تا بازسازی صحنه جرم و مواجهه دادن فرد خطاکار با نتیجه اعمال مجرمانه اش ادامه خواهد یافت .

اینجا تهران است حوزه استحفاظی پلیس آگاهی ! ما در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای ساکنان پایتخت؛ با هیچ فرد قانون شکنی تعارف نداریم .

 

کدخبر: 1031442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟