تصادف زنجیره‌ای در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش رکنا، محمدامین نیکویی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی یاسوج مبنی بر وقوع حادثه تصادف پنج دستگاه خودروی سواری در ساعت ۱۸:۵۶ روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در محور پاتاوه به اصفهان بعد از پمپ بنزین بشار نرسیده به روستای «سمرون» فورا آمبولانس پایگاه «دشت بازار» و شهری پاتاوه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارکرد: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و امدادگران هلال احمر به صحنه حادثه و در تریاژ اولیه تعداد مصدومان این حادثه ۱۱ نفر ارزیابی شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶ نفر از مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین های فوریتهای پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکترجلیل یاسوج منتقل شدند و ۵ نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه از خدمات اورژانس ۱۱۵بهره مند شدند و باوجود توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

به گزارش ایسنا، نیکویی نژاد بیان کرد: همچنین امروز در تصادف دیگری در ساعت ۲۰:۰۱ در شهر چرام دوراهی «تمبی» برخورد دو دستگاه موتور سیکلت ۵ مصدوم برجای گذاشت که همه مصدومان توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل شدند.

 

کدخبر: 1030286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟