شاخ اراذل واوباش در رباط کریم شکست / رئیس پلیس این شهر خبر داد + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ تیمور کلانتری پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری صمیمانه که با حضور تعدادی از اصحاب رسانه برگذار شد با اعلام اینکه تعامل پلیس و رسانه باعث گسترشدترویج فرهنگ در سطح جامعه می شود گفت:اطلاع‌رسانی به موقع اقدامات پلیس و اعلام هشدارها و آگاهی بخشی مردم نسبت به سوءاستفاده کلاهبرداران و خطرات احتمالی توسط اخلالگران نظم و آرامش و امنیت در جامعه که به دست و قلم توانمند خبرنگاران رسانه‌ای می‌شود که این موضوع درنهایت باعث افزایش سطح احساس امنیت در بین مردم می شود.

وی با اشاره به طرح سراسری شناسایی اتباع غیر مجاز اش۷اله کرد و گفت:از ابتدای امسال در پرند 20 نفر از اتباع خارجی دستگیر شدند و همچنین 2 خانه تیمی در پرند شناسایی شد و از 3 هزار اتباع خارجی شناسایی شده در شهرستان تعداد 2 هزار نفر از کشور خارج شدند.

وی به افزایش ۱۰۳درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت بیشتر کشفیات از نوع تریاک بوده است.

فرمانده انتظامی رباط کریم درپاسخ به سوال خبرنگار رکنا درباره ی  وقوع وکشف جرائم جنایی  گفت:امسال نسبت به سال قبل افزایش قتل نداشتیم .

وی مدعی شد که خوشبختانه با بکارگیری تیم های جنایی زبدهدپرونده های جنایی درکمترین زمان ممکن کشف می شود گفت:در وقوع جنایت ها یی که شاهد آن هستیم انگیزه ارتکاب قتل ها متنوع است و بیشتر آنها به خاطر عدم کنترل خشم و مهارت حل مسله رخ می هد.

سرهنگ کلانتری درادامه جلسه با اظهار. اینکه اراذل اوباش سطح یک در شهرستان نداریم و خیلی وقت پیش شاخ آنها شکسته شده است گفت:درحال حاظر با تعدادی اراذل نو ظهور روبرو هستیم که با برخورد مقتدرانه پلیس روبرو شده و هما ی آنها دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم  اشاره کرد و گفت:سرقت خودرو 10 درصد، سرقت مغازه وخانه 10 درصدی با کاهش روبرو بوده است.

کلانتری اظهار کرد: در موضوع قاچاق کالا با تلاش و اشراف اطلاعاتی همکاران ما شاهد رشد 30 درصدی کشفیات قاچاق کالا و سوخت در شهرستان بوده‌ایم و اخیراً کالای قاچاقی به ارزش 62 میلیارد تومان که توسط یک باند قاچاقچی در حاشیه شهرک صنعتی دپو شده بود کشف و ضبط شد و قاچاقچیان ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

کدخبر: 1030028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟