بازداشت بی رحم ترین زن و شوهر در شهر ری

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهارداشت: با افزایش سرقت به عنف به صورت مسافربرنما در هفته های اخیر در محله "شهرری" و وصول پرونده به پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد سارقان که یک زوج (مرد و زن) بودند در قالب مسافربری، سوژه های خودرا سوار کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه،کارت بانکی، وجه نقد و ... می کنند. 

سرهنگ طرهانی گفت: با به دست آوردن این اطلاعات و با اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی در تاریخ بیست وسوم مرداد ماه مخفیگاه سارقان در محدوده "شهرری" شناسایی و روز گذشته با هماهنگی های قضائی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی هر 2 متهم را دستگیر و خودروی آنها نیز توقیف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به جرم ارتکابی و 10 فقره سرقت دیگر اعتراف که تا کنون سه شاکی شناسایی و به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند. 

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اعزام متهمان به دادسرای شهرری خاطرنشان کرد به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودروهای مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کدخبر: 1030015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟