فیلم آتش زدن عمدی 3 مغازه در خوزستان / مرد مسلح بی رحمانه و خونسردانه با بنزین مغازه ها را به آتش می کشند

به گزارش رکنا، در پی آتش سوزی عمدی چند مغازه در بازار صفای یکی از شهرهای جنوب غربی استان خوزستان در هفته گذشته، مالک مغازهای به آتش کشیده شده ضمن تماس با خبرنگار رکنا اظهار داشت : در یکسال اخیر تاکنون این سومین بار است که مغازهایم را به آتش میکشند .

وی گفت: ساعت تقریببی 02:30 دقیقه بامداد جمعه 12 مرداد ماه افرادی که یکی از  آنها را میشناختم و بارها به دلیل اختلاف ملکی که قانونا متعلق به من میباشد مرا تهدید کرده بود با دردست داشتن چند بشکه مواد اشتهال زا و  یک سلاح وینچستر به همراه 2 نفر دیگر خیلی خونسردانه اقدام به آتش زدن مغازهایم کردند و از محل متواری شدند.

این مرد گفت :اسفند سال گذشته نیز زمانی که فرزندم درون مغازه حضور داشت و بازار هم خیلی پر رفت آمد و شلوغ بود 2 نفر با ریختن مواد اشتهال زا درون مغازهایم اقدام به آتش زدن  مغازها کردند وبا موتور سیکلت از محل فرار کردند که اگر مردم به کمک فرزندم نرسیده نبودند قطعا پسرم درون مغازه کباب میشد.

در پایان امیدواریم دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی خیلی زود این افراد که باعث نا امنی در منطقه میشوند را شناسایی ودستگیر نمایند وبا آنها برخوردی قاطعانه صورت گیرد.

علی رنجکش

کدخبر: 1029394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟