پایان به کار باند بلاگرهای وحشی در تهران + فیلم

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، مهدی.الف بلاگر معروف پس از درگیری مسلحانه ای که در محله فرحزاد رخ داد، توسط نیروهای پلیس بازداشت شد.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران از دستگیری ۵ نفر از بلاگرهای شروری خبر داد که شب گذشته با ایجاد رعب و وحشت در محله فرحزاد اقدام به تیراندازی کرده بودند خبر داد.

این باند که سابقه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی و انتشار فیلم‌های وحشتناک را داشتند، پیش از این نیز بارها توسط پلیس فتا دستگیر شده بودند، شب گذشته، با قصد ورود به زور به یک رستوران در محله فرحزاد اقدام کرده و پس از اینکه موفق نشدند به سمت غرب تهران متواری می شوند و در حین فرار اقدام به تیراندازی هوایی می کنند.

در جریان این عملیات، پلیس موفق به کشف و ضبط تعدادی سلاح گرم از جمله یک قبضه کلت کمری جنگی شد، متهمان به جرم حمل سلاح غیرمجاز و تیراندازی غیرقانونی دستگیر شده و پرونده قضایی آن‌ها در حال رسیدگی است.

سرهنگ راستی در این باره گفت: این افراد با ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، امنیت عمومی را به خطر انداخته بودند. پلیس با جدیت با اینگونه جرایم برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که عده‌ای قلیل آرامش شهروندان را بر هم بزنند.

کدخبر: 1029017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟