باند دزدان حرفه ای منزل در مازندران به دام افتادند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قیصری درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر منزل در سطح استان مازندران، موضوع در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و میدانی، موفق به دستگیری ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بومی و غیربومی در این ارتباط شدند.

سرهنگ قیصری گفت: این افراد که برخی بومی این استان نبوده اند، با استفاده از خودرویی با پلاک سرقتی اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند که پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی شبانه روزی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت مجموعا به مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های مرکزی و غربی استان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت‌های انجام شده توسط متهمان ادامه دارد.

سرهنگ قیصری در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع رسانی نمایند.

کدخبر: 1028261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟