داستان زندگی پر فراز و نشیب شاهزاده سرین / از شهرت تا زندان

به گزارش رکنا، فروردین‌ماه امسال بود که شخصی که خود را شاهزاده سرین معرفی می‌کرد، در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از خود منتشر کرد و مدعی شد که پادشاه ایران است.

او در این تصاویر به مقدسات هتاکی می‌کرد و مدعی بود در ایران است. مدتی از انتشار این تصاویر گذشته بود که او در کرج دستگیر شد. او که سرین کرتیس نام دارد و 51ساله است، پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد. از آن زمان خبری درباره این متهم منتشر نشد تا اینکه دیروز وکیل او مدعی شد دادگاه وی برگزار و او به تحمل حبس محکوم شده است.

این وکیل دادگستری گفت:‌ 3عنوان اتهامی «توهین به مقدسات»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «تشویق مردم به فساد و فحشا » در پرونده موکلم مبنای صدور حکم قرار گرفته است. موکلم به‌رغم اقامت سابق در آمریکا، تابعیت نیوزیلندی دارد و سفارت این کشور نیز از این پرونده مطلع شده است. سرین یک‌سری اموال ازجمله تعدادی جواهرات و ارز به همراه خود به ایران آورده بوده که توقیف شده است.

او ادامه داد:‌ موکلم به‌مدت 2هفته در بیمارستان روزبه تهران بستری بوده و به بیماری اختلال دوقطبی مبتلاست. ما تقاضا کردیم که مجددا او را به کمیسیون 3نفره پزشکی قانونی بفرستند. سرین به‌نظر ما، سوای اینکه مجرم باشد، بیمار است، شخصی که از آمریکا از طریق مشهد به ایران آمده و عنوان می‌کند که هدفش اعلام پیام صلح، صفا و دوستی ایران با دنیا بوده است.

 به‌گفته موکلم، او بنا داشته اعلام کند که ایران یک کشور تروریستی نیست.  این وکیل دادگستری ادامه داد:‌ حکم پرونده موکلم با توجه به عناوین اتهامی به این صورت صادر شده‌است: ۶۶‌ماه حبس به‌دلیل تشویق به فساد و فحشا، ۳۶‌ماه حبس به‌دلیل توهین به مقدسات، ۷‌ماه و ۱۶روز حبس به‌واسطه فعالیت تبلیغی علیه نظام و ۲سال ممنوعیت خروج و ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی. امیدواریم با توجه به موارد اشاره‌شده در اثبات عدم‌ثبات روانی موکلم، حکم در دادگاه تجدیدنظر کرج مورد بررسی دقیق قضات قرار بگیرد.

بیوگرافی سرین بدیعی

سرین بدیعی ملقب به سرین کرتیس که خود را شاهزاده سرین می نامد، 51 ساله ساکن آمریکا است ، او فرزند سرهنگ جلال بدیعی یکی از نظامیان بلند پایه ارتش و رئیس ساواک قم در رژیم پهلوی است که پدرش در ابتدای انقلاب به جرم ارتکاب جنایت علیه هموطنان خود به اعدام محکوم شد.

بعد از اعدام سرهنگ بدیعی ، سرین سالها به همراه مادر یهودی اش در ایران زندگی میکند تا نهایت در سال 1378 به آمریکا مهاجرت میکند . وی در حال حاضر در کالیفرنیا آمریکا زندگی میکند و اطلاعات خیلی کمی از پدر سرین بدیعی در دسترس عموم قرار دارد . بدیعی خود را (شاهزاده سرین یا شاهزاده سرزمین پارس) ایران می خواند و به علت توهین هایی که به مقدسات شیعیان داشته به چهره ای منفور تبدیل شده است.

ثروت افسانه ای سرهنگ بدیعی درحساب های بانک سوئیس کانادا و آمریکا در حقیقت قرار بود به حساب محمد رضا شاه واریز شود که نشد و این همان مثال معروف است : دزدی که به دزد بزند, شاه دزداست !

سرین بدیعی برای خود نشان یا پرچمی را بعنوان شاهزاده پارسی شامل ( 2 شیر و یک تاج طلایی ) انتخاب کرده و معمولا در تمام تصاویری که از خود منتشر میکند بعنوان پرچم یا لوگو نمایش داده می شود.

سرین بدیعی به پشتوانه حساب های بانکی پدرش ، به ثروت هنگفتی دست یافته است که در نتیجه آن کاخ های مجللی در آمریکا و اروپا و ماشین های فوق لاکچری و گرانقیمت همچون تسلا و مازاراتی را دارد و به هیچ فعالیت اقتصادی روی نیاورده است.

داستان فرار سرین به آمریکا

فرزند سرهنگ بدیعی درغرب تهران شهرک اکباتان با پشتوانه همان پول های دزدی یا بهتر است بگوییم پول خلق زحمتکش و مسلمان زندگی میکرد ، تا اینکه دوستان سرهنگ بدیعی در آمریکا تصمیم میگیرند سرین را از ایران خارج کنند.

داستان از این قرار بود که بعد از فراری دادن فرزند رئیس ساواک چندین فیلم جنسی از سرین بدیعی در تهران پخش شد تا بهانه ای باشد برای گرفتن اقامت سرین در ایالات متحده.هم اکنون سرین بازیگر فیلم های بزگسالان است و خودش با افتخوار اعلم میکد یک سلطنت طلب و پورن استار است.

سرین بدیعی در اینستاگرام در حال حاضر پیج فعالی ندارد ! او هر پیجی که در اینستاگرام باز میکند به خاطر اهانت هایی که به مسلمانان میکند توسط اینستاگرام بلاک میشود.

سرین بدیعی چگونه معروف شد ؟

شبکه لس‌آنجلسی «کانال یک» در سال 1394 با دعوت از «سرین بدیعی» بازیگر سلطنت‌طلبِ فیلم‌های پلید و فرزند یکی از مسئولان ساواک رژیم پهلوی، همچون رسانه‌های زرد ضدانقلاب، مصاحبه ای با او صورت داد و تلاش کرد بر تعداد ناچیز مخاطبین خود بیفزاید.

سرین بدیعی 51 ساله که با لقب «شاهزاده سرین یا شاهزاده سرزمین پارس» در فضای مجازی تصاویری از خودروهای گرانقیمت خود و انجام رابطه نا مشروع پسران جوان را منتشر می‌کند. انحراف و فساد وی آنقدر علنی و شنیع شد که چند سال پیش توسط پلیس کالیفرنیا بازداشت و البته سپس با قید ضمانت به‌طور موقت آزاد شد. او در شبکه‌های اجتماعی به پیروان ادیان الهی توهین می‌کند و به حمایت از خاندان منحوس پهلوی می‌پردازد.

فروردین 1403 ، خبرگزاری میزان در خبری اعلام کرد : «سرین کرتیس - شاهزاده سرین» در کرج بازداشت شد !

قوه قضاییه اعلام کرد فرد هتاک به مقدسات مشهور به شاهزاده در کرج پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت.

سرین بدیعی

کدخبر: 1028096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟