انکار قتل زن صیغه ای توسط شوهرش / جسد را در تابوت زیر تخت خواب پنهان کرده بود! + عکس تابوت

به گزارش خبرنگار رکنا، مرد جوان که همسر صیغه‌ای اش را کشته و جسد مشما پیچ وی را در یک تابوت زیر تخت خواب جاساز کرده بود پای میز محاکمه ایستاد. اما قتل را گردن نگرفت.

رسیدگی به این پرونده از بیستم شهریور ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد ،مرد ۴۵ ساله‌ای به نام فرید با کلانتری ۱۲ شهر قدس تماس گرفت و  از قتل همسر ۴۵ ساله‌اش به نام سارا خبر داد،و ی به ماموران گفت: من چند روز قبل همسرم را در خانه کشته‌ام .

کشف جسد در تابوت

با این تماس ماموران به آپارتمان این مرد در شهر قدس رفتند و با تابوت چوبی که زیر تخت خواب دو نفره جاساز شده بود روبه رو شدند .

بوی تعفن شدید که در خانه پیچیده بود نشان می‌داد چندین روز از جنایت گذشته است.

 ماموران پس از گشودن در تابوت با جسد مشما پیچ زن جوان روبه رو شدند جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و فرید تحت بازجویی قرار گرفت .

اعتراف به قتل زن دوم

وی گفت: من زن و بچه دارم .اما ۱۳ سال قبل سارا را به عقد موقتم درآوردم. او از ازدواج قبلی اش یک پسر داشت که با ما زندگی نمی‌کرد. من عاشق سارا بودم . اما او بد دهن بود و مدام به هر بهانه‌ای فحاشی می‌کرد. آخرین بار وقتی به خانه برگشتم سارا در حال قلیان کشیدن بود که یکباره به زن اولم و فرزندانم فحاشی کرد .او آنها را نفرین می‌کرد. حتی به برادر خودش هم فحش می‌داد. من آن روز مشروب خورده بودم و حال طبیعی نداشتم که از رفتار او عصبانی شدم و خواستم تا ساکت شود، اما  او تهدیدم کرد عکس و فیلم‌های دو نفره‌مان را برای همسر اولم ارسال می‌کند  و آبرویم را می‌برد ،به همین خاطر کنترل اعصابم را از دست دادم و او را هول دادم که سرش با دیوار برخورد کرد .

من در یک لحظه با دستانم او را خفه کردم و جسد را روی تخت انداختم و از خانه بیرون رفتم، وقتی به خانه بازگشتم سارا مرده بود. 3 شبانه روز جسد او روی تخت باقی ماند،در این مدت مدام خواهرش با من تماس می‌گرفت و پیگیر او بود ،من یک تابوت چوبی خریدم و جسد را مشماپیچ کردم و در تابوت  زیر تخت گذاشت. اما  بوی تعفن  در خانه پیچیده بود .حتی با  برادر سارا تماس گرفتم و از او خواستم به خانه‌مان بیاید .می‌خواستم حقیقت را به او بگویم. اما نتوانستم .وقتی برادر سارا از خانه بیرون رفت خودم با پلیس تماس گرفتم  و حقیقت را گفتم.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در دادگاه

 در ابتدای جلسه پدر و مادر سارا و پسر وی درخواست قصاص را مطرح کردند.

 پسر قربانی گفت :فرید رابطه خوبی با مادرم داشت  و به من هم محبت می‌کرد . نمی‌دانم چرا مادرم را کشته است .ولی برایش قصاص میخواهم.

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد اتهام قتل را نپذیرفت.

 وی گفت: من ۱۳ سال با سارا زندگی کردم و به او علاقمند بودم. او یک فرزند معلول  هم داشت که خودش از او نگهداری نمی‌کرد.من حتی خرج او را هم می‌دادم. آخرین بار وقتی شروع به فحاشی کرد او را هل دادم ،اما او خودش قرص خورده بود که موجب مرگش شد،من او را نکشتم.

قاضی گفت: چرا تابوت خریدی و جسد مشما پیچ را در آن جاساز کردی ؟

که متهم پاسخ داد :من تابوت نخریدم و جسد را مشما پیچ نکردم ،فقط از ترسم جسد را زیر تخت گذاشتم، من سال‌ها با آبرو زندگی کردم و اتهام قتل را قبول ندارم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کیفری

 

کدخبر: 1027710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟