سارق موتورسیکلت های تهرانی ها زمینگیر شد

سارق موتورسیکلت با 15 فقره سرقت اعترافی در کلانتری 157 مسعودیه دستگیر شد و پرونده‌اش به مراجع قضائی ارسال شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلت ایشان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران کلانتری 157 مسعودیه قرار گرفت.

 سرهنگ بهرامی ادامه داد: عوامل کلانتری به محل سرقت اعزام شدند و با بازبینی دوربین های مداربسته محل سرقت مشخص گردید که سارق یک نفر آقا بوده که با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی هویت سارق مشخص گردید و در ادامه تحقیقات محل مخفیگاه متهم شناسایی شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با اخذ دستور قضایی ماموران به محل مخفیگاه متهم اعزام شدند و طی یک عملیات منسجم پلیسی به داخل مخفیگاه وی رفته و متهم را زمینگیر و دستگیر نمودند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه از مخفیگاه متهمان ابزار و ادوات سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. متهم جهت کشف جرائم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شد.

وی افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص گردید که از سارقان سابقه دار بوده و به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که حتما خودرو های خود را در محلی که مجهز به دوربین مداربسته است پارک و از نگهداری تجهیزات ارزشمند در داخل خودرو خودداری نمایند.

کدخبر: 1027478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟