این 2 پسر کم سن و سال دزد موبایل های مشهدی ها بودند / طعمه هایشان زنان بودند +عکس

به گزارش رکنا ، ماموران گشت نامحسوس کلانتری سپاد که با هدایت مستقیم سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری)عملیات ضربتی مبارزه با جرایم خشن را آغاز کرده بودند، هنگام مراقبت از اموال مردم به پلاک یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند که چند شماره آن مخدوش شده بود. در همین حال  افسران تجسس به سوی دو جوان موتورسوار حرکت کردند  اما آن ها با مشاهده نیروهای انتظامی،گاز موتورسیکلت را فشردند تا از محل بگریزند. در این شرایط نیروهای انتظامی از چند خیابان مسیر فرار موتورسواران را سد کردند و آن ها را دریک عملیات هماهنگ و ضربتی به دام انداختند.با انتقال 2 جوان 20 و 23 ساله به مقر انتظامی، مشخص شد که آن ها از دزدان سابقه دار و حرفه ای هستند که بی رحمانه گوشی های مردم رابه سرقت می برند.

 دقایقی بعد 2 مجرم سابقه دار در حالی به گوشی قاپی در مناطق ولیعصر(عج)،کوی امیر و بولوار خیام اعتراف کردند که مشخص شد لحظاتی قبل از دستگیری نیز گوشی یک زن جوان را ربوده اند. طولی نکشید که مال باختگان وارد کلانتری شدند و دزدان حرفه ای را شناسایی کردند.

با توجه به اهمیت جرایم خشن در مشهد و تاکید سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی)برای ریشه یابی و کشف جرایم دیگر گوشی قاپ ها،تحقیقات از آنان زیر نظر سرگرد فولادی (رئیس دایره تجسس کلانتری )ادامه یافت.

گوشی قاپ ها

سجاد پور

کدخبر: 1027393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟