مرگ زورگیر وحشت آفرین در صحنه سرقت / این باند در کمین زنان تهرانی بودند + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل سال ۱۴۰۱ آغاز شد .زنی با پلیس تماس گرفت و از قاپیده شدن گوشی موبایلش از سوی 2 مرد موتور سوار خبر داد.

وی به ماموران گفت :من در منطقه پاسداران پشت فرمان ماشینم بودم و با گوشی موبایلم صحبت می‌کردم که یک موتور سیکلت که دو سرنشین داشت به من نزدیک شدند.یکی از آنها گوشی موبایلم را قاپید و آنها بلافاصله گریختند.

با این شکایت تلاش برای ردیابی دزدان موتور سوار آغاز شد. اما دومین شکایت مشابه به پلیس رسید. این بار زنی جوان داخل خودرو ۲۰۶ و پشت چراغ قرمز مورد حمله دو مرد موتور سوار قرار گرفته بود.

 این زن گفت: پشت چراغ قرمز در خودرو ۲۰۶ نشسته بودم و میخواستم پیامک ارسال کنم که یکباره مرد موتور سوار گوشی موبایلم را قاپید و گریخت.

۱۱ شکایت مشابه

در حالی که تعداد شاکی‌ها به ۱۱ نفر از جمله ۸ زن رسیده بود فرضیه سریالی بودن موبایل قاپی ها قوت گرفت و تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه شد. تا اینکه شامگاه 6 آذر ماه ۱۴۰۱ ماموران پلیس به دو سرنشین یک موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود مشکوک شدند. این در حالی بود که چند دقیقه قبل زنی جوان اعلام کرده بود از سوی دو مرد موتورسیکلت  سولر، گوشی موبایلش قاپیده شده است.

مرگ تلخ ترک نشین موتور در جریان فرار

ماموران به دو راکب موتور سیکلت ایست دادند اما آنها بدون توجه به هشدار پلیس با سرعت زیاد گریختند و سرانجام با خودرو ۲۰۶ که راننده آن زن بود برخورد کردند .ترک نشین موتور سیکلت که رامین نام داشت در دم جان سپرد و راکب موتور به نام امیر به بیمارستان منتقل شد .

ماموران در بازرسی بدنی  از آنها سه گوشی موبایل سرقتی، یک قبض قمه و اسپری اشک آور کشف کردند.

 امیر که آسیب جزئی دیده بود در  بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی گوشی‌های موبایل اعتراف کرد.

 وی گفت :من 3 ماه قبل از زندان آزاد شدم. به قهوه خانه رفته بودم که پس از مدتی رامین را که از دوست‌های قدیمی‌ام بود دیدم و سر صحبت را با او باز کردم .من به او پیشنهاد دادم چون کار درست و حسابی ندارم با هم شروع به گوشی قاپی کنیم .او هم قبول کرد .من راکب به موتور بودم و رامین ترک می‌نشست . ما در خیابان‌های شمال تهران گشت می‌زدیم و بیشتر سراغ زنانی می‌رفتیم که پشت فرمان ماشین مشغول صحبت با گوشی موبایل و یا ارسال پیامک بودند. ما در یک چشم به هم زدن گوشی‌ها را می‌قاپیدیم و فرار می‌کردیم. اما آخرین بار وقتی پلیس به ما مشکوک شد از ترس فرار کردیم .اما ناخواسته با خودرو ۲۰۶  برخورد کردیم ورامین جان سپرد .

با اعترافات متهم سابقه‌دار پرونده وی به اتهام ۱۱ فقره سرقت مقرون به آزار به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود .این در حالی است که شاکی‌های پرونده برای وی اشد مجازات خواسته اند.

کدخبر: 1026983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟