برخورد شدید پراید با عابر پیاده/ مرگ تلخ مرد 63 ساله در بی احتیاطی راننده پراید

 به گزارش رکنا، سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اعلام داشت : مقارن ساعت 02:40 صبح امروز در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله به غرب قبل از جناح یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال حرکت بوده با عابر پیاده مرد 63 ساله که در حال تردد در این محل بوده به شدت برخورد می نماید.

وی ادامه داد : متاسفانه عابر پیاده مرد 63 ساله در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت مینماید.

سرهنگ کشیر گفت : کارشناسان پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ، بلافاصله در محل حادثه حضور یافته وپس از بررسی مشخص شد عدم توجه به جلو وبی احتیاطی از سوی راننده پراید و همچنین عبور غیر مجاز عابر پیاده از عرض بزرگراه علت این حادثه بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : به رانندگان نیز توصیه می شود در هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته و از اقداماتی مانند استفاده از تلفن همراه ، صحبت کردن و شوخی با سرنشینان و خوردن و آشامیدن و ... که باعث حواس پرتی راننده میگردد خودداری نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی درسطح معابرشهری نباشیم.  

وی گفت: مسلما اگر تصادفی برای عابر پیاده ای که از عرض معابر بزرگراهی عبور می کند روی دهد همکاران بنده به او نیز سهم تقصیر می دهند . عابرین پیاده بر اساس ماده 215 آیین نامه راهنمایی و رانندگی در تصادفاتی که از محل های ممنوع عبور می نمایند سهم تقصیر می گیرند .

کدخبر: 1026982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟