شلیک 2 گلوله مرگبار به جوان بوشهری / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی  اظهار کرد: بدنبال اطلاع پلیس از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در نیمه شب روز جمعه 12 مرداد ماه در شهر بوشهر بلافاصله کارشناسان حفظ و بررسی صحنه و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر و در بررسی اولیه مشخص شد جوانی با هویت معلوم با استفاده از سلاح گرم با شلیک ۲ گلوله به قتل رسیده است.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و دنبال کردن موضوع سرانجام هویت مرتکبین این جرم خشن شناسایی شد.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با پیگیری هایی کارآگاهان پلیس و همکاری بزرگان خانواده، هر۲ نفر متهم پرونده خود را به پلیس معرفی کردند.

سهرابی ادامه داد: متهمان اقرار به ارتکاب این بزه با انگیزه اختلاف قبلی کرده، سلاح بکار رفته ضبط و قتل واقعه در کمتر از بیست و چهار ساعت کشف شد.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری انجام گرفته در کشف این جرم خطرناک گفت: احترام به قانون و مقررات از جمله حمل نکردن سلاح گرم و سرد غیرمجاز توسط جوانان و حل اختلافات از طریق گفتمان و مراجع قانونی و از همه مهم تر افزایش تاب تحمل و سعه صدر می تواند در کاهش جرایم خشن و مهمه موثر واقع شود.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با اعلام کشف کلیه قتل های واقعه در سال جاری در سطح استان با روش علمی و کارآگاهی عنوان کرد: پلیس استان در اجرای خواسته و انتظار به حق شهروندان با جدیت و در لحظه کشف وقوعات جرایم خشن و مهمه را رصد و دنبال خواهد کرد.

 

 

کدخبر: 1026670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟