تجاوز مرگبار به پسر بچه 10 ساله خوزستانی در نخلستان / کبوتر گمشده او را به دام شیطان 14 ساله کشاند

به گزارش رکنا، اکبر قاتل 14 ساله این جنایت دلخراش پس از تجاوز به محمد، او را خفه کرد و در نهر آبی خشک‌ شده انداخت.

 محمد، پسر 10 ساله خوزستانی، برای خرید کبوتر خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت و اکبر همبازی و از اقوام دور محمد عامل  جنایت دهشتناک شد. 

پسر بچه 10 ساله ای به نام محمد اهل یکی از روستاهای جنوب غربی استان خوزستان که جسدش  روز 22 آذر 1399 داخل کانال نهر پیداشد. باتوجه به مرگ مشکوک کودک 10ساله تحقیقات پلیسی بلافاصله دردستو کار مأمورین  پاسگاه محل کشف جسد قرار گرفت که دراین رابطه مأمورین به دوست محمد که 14سال دارد مشکوک شده ودر ساعت 2 صبح23 آذر 1399 ماه وی را دستگیر و به پاسگاه دلالت دادند.

در تحقیقات فنی پسر نوجوان به قتل دوستش اعتراف کرد، اکبر عامل این جنایت در اعترافاتش گفت: «در خانه کبوتر زیاد دارم. وقتی مقتول به خانه مان آمد و از من دو کبوتر خواست به او فروختم. بعد از دو ساعت دوباره برگشت و عنوان کرد کبوترها پرواز کردند‌ و به سمت خانه ما آمدند. من هم به او گفتم کبوترها به سمت خانه ما نیامدند؛ اما محمد جلوی در خانه دو ساعتی را نشست. بعد از 2 ساعت با او به سمت نخلستان رفتیم و پس از تجاوز به محمد را با دستانم خفه کردم و از نخلستان فرار کردم.» «اکبر بعد از دستگیری به کانون اصلاح تربیت در اهواز انتقال یافت که گفته میشود چندی پیش با قرار از زندان آزاد شده است. 

علی رنجکش

کدخبر: 1026007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟