آتش زدن خودرو تهیه کننده آبادانی توسط افراد ناشناس / او همچنان مورد تهدید قرار دارد

به گزارش رکنا، حدود ساعت 16 بعدازظهر جمعه 12 مردادماه، دو مرد نقابدار با پاشیدن بنزین بر روی خودروی پراید در محله سده آن را به آتش کشیدند و متواری شدند.

دقایقی بعد و پس از تماس همسایگان، نیروهای آتش نشانی و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند اما خودروی مذکور کاملا سوخته بود و بر اثر این سوختگی ، به ورودی خانه نیز آسیب و خسارت جدی وارد شد.

فیلم دوربین‌های مداربسته نشان داد عاملین این حادثه دو نفر هستند که ابتدا با خودروی پژو 405 به محل وارد شده‌اند و پس از ریختن بنزین، خودروی پارک شده را به آتش می‌کشند و فرار می کنند.

آنها سپس به محله کارون که محل زندگی این تهیه کننده است رفته و با ریختن بنزین بر روی درب منزل، آن را نیز آتش می‌زنند.

ماجرا چه بود؟

این خانه به مادر یکی از تهیه کنندگان صدا و سیمای مرکز آبادان تعلق دارد که در حال حاضر تهیه‌ی یک برنامه چالشی را عهده‌دار است. او می‌گوید ساعت 12:25 دقیقه شب قبل از حادثه یک فرد ناشناس تماس گرفت و گفت "جلوی پسرت را که در صدا و سیماست بگیر! 24 ساعت به شما مهلت میدیم. و بلافاصله قطع کرد."

همین فرد ناشناس دقایقی بعد با خود کارمند صدا و سیما نیز تماس می‌گیرد و تهدیدهای خود را تکرار و پس از آن خط تلفن را خاموش می‌کند.

مشکلات ساخت برنامه انتقادی

این تهیه‌کننده صدا و سیما می‌گوید سال‌هاست روال برنامه «بازتاب» به عنوان یک برنامه چالشی صدا و سیمای مرکز آبادان پرسشگری و مطالبه‌گری است و در واقع بازتاب دهنده‌ی خواسته‌های شهروندان است و مردم آبادان و خرمشهر با طرح مشکلات خود، حل آن را از مسئولین و یا میهمانان برنامه مطالبه می‌کنند و این روند چندساله و ثابت این برنامه است.

وی می‌گوید چندی قبل میهمانی به این برنامه دعوت و موضوعاتی در خصوص نارضایتی مخاطبان از پیمانکار مرتبط با آن اداره مطرح شد. چند روز بعد فردی با مجری برنامه تماس گرفت و او را تهدید کرد! و در شب‌های بعد سنگ پرانی به منزل این مجری هم صورت گرفت.

در حال حاضر و با شکایت این تهیه کننده و مجری، علاوه بر حراست صدا و سیما، نهادهای امنیتی و انتظامی نیز در جریان این اقدام زشت و غیرانسانی قرار گرفته‌اند و موضوع به طور ویژه در دست بررسی است.

کدخبر: 1025746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟