شلیک پلیس پایان موبایل قاپی سارق تکرو در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراه با تهدید سلاح سرد ، عوامل کلانتری 102 پاسداران جهت بررسی و دستگیری سارق دست به کار شدند.

وی گفت: با بررسی محل وقوع سرقت مشخصات ظاهری سارق شناسایی و در اختیار کلیه واحدهای گشتی قرار گرفت که دقایقی بعد سارق در حال زاغ زنی یکی از شهروندان مشاهده شد که با رویت ماموران از محل متواری شده و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز ، ماموران پلیس با بکارگیری قانون استفاده از سلاح، موفق شدند متهم را زمینگیر و دستگیر کنند.

 این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت نموده بودند کشف شد و متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین سرهنگ امیر هوشنگ امیری توصیه نمود: در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

کدخبر: 1025542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟