پایان فرار ۳ قاتل مسلح / عملیات موفقیت‌آمیز پلیس در کرمان

به گزارش رکنا، سرهنگ علی پورنخعی فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر گفت: طی اخبار واصله از مرکز عملیات پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر شناسایی ۳ قاتل و شرور مسلح و تردد با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور کرمان_بردسیر؛ تیم‌های عملیاتی گردان تکاوری ابوذر سوژه مورد نظر را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی جهت توقف و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی در ادامه افزود: مأموران پر تلاش فرماندهی گردان‌های تکاوری ابوذر بلافاصله بعد از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با تدابیر امنیتی لازم خودروی مورد نظر را متوقف و اشرار مسلح را دستگیر کردند.

فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر با بیان اینکه در پرونده سیاه هر ۳ متهم سوابق زیادی از جمله چندین فقره قتل مسلحانه ، درگیری با مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و شرارت‌های مکرر در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ثبت شده است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جهت تکمیل پرونده تحویل عوامل انتظامی و مراجع قضائی شهرستان بردسیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: دلاور مردان ما در گردان‌های تکاوری یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با در دست داشتن سلاح ایمان جهت برقراری نظم، امنیت مردم ولایی و کشور عزیزمان شبانه روز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کدخبر: 1025452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟