مشت مرگبار مرد جوان به مرد 44 ساله / قاتل یکسال زندگی زیرزمینی داشت

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع قتل شخص ۴۴ ساله در بهمن ماه سال گذشته موضوع شناسایی و دستگیری قاتل در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری، ادامه روند تحقیقات در اختیار اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفته و کارآگاهان پس از انجام اقدامات تخصصی با مشخص شدن خودرو ماکسیما مورد استفاده متهم ، موفق به شناسایی هویت اصلی قاتل شدند.

سرهنگ سلطانی صریح کرد: در ادامه با محرز شدن محل اختفاء متهم و اخذ مجوز از مرجع قضایی این شخص دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت و با انجام بازجویی های تخصصی، ضمن اعتراف صریح به ارتکاب قتل ، پرده از این جنایت برداشته و عنوان کرد که با توجه به نزاع و درگیری که با مقتول داشتم اقدام به یک ضربه مشت به صورت او نمودم که نقش زمین شده و سر وی به زمین نیز اصابت کرد ولی فکر نمیکردم که فوت کرده باشد در نهایت متوجه شدم پس به کما رفتن در بیمارستان فوت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: رفتارهای هیجانی و با عجله منجر به حوادثی خواهد شد که به هیچ وجه قابل جبران نخواهد بود.

کدخبر: 1024639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟