بی آبرویی زن ایرانی و مرد افغانی در تهران / زنان و مردان زیادی در تعقیب آنها بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت: در پی چند فقره موبایل قاپی از عابران پیاده  و دریافت شکایت رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی زبده از ماموران کلانتری 117 جوادیه  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی دریافتند، سرقت تلفن همراه توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت صورت می گرفته است .

این مقام انتظامی ابراز داشت : با تحقیقات میدانی و رصد های اطلاعاتی و وقوع چندین فقره سرقت دیگر با همین شیوه و شگرد مشخص شد که راکب موتورسیکلت یکی از اتباع کشورهای همسایه می باشد که با همکاری یک زن ایرانی سرقت هار را مرتکب  شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در ادامه اکیپی از ماموران  مجرب این کلانتری  گشت زنی های هدفمند را آغاز و در نهایت موفق شدند  متهمان را هنگام پرسه زنی مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم  پلیس پیشگیری تهران  در ادامه گفت: از متهمان 50 میلیون ریال کشف و متهمان اظهار کردند که از فروش تلفن همراه به سرقت رفته به مالخری تحصیل کرده اند.

وی عنوان کرد: متهمان در پی جوئی های انتظامی به 10 فقره جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر معترف شدند.

مافی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از مراجع قضائی، جهت شناسایی مالخر   و شناسایی شاکیان در اختیار ماموران کلانتری  قرار گرفتند.

 

کدخبر: 1024125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟