دستگیری سارق وجه نقد پیرمرد در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش رکنا، خادمی فرمانده انتظامی قائم‌شهر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تماس مردمی مبنی بر سرقت وجه نقد مرد ۸۵ ساله توسط سارقی در حریم راه آهن قائم شهر موضوع بلافاصله در دستور کار و پیگیری ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با وجود دردست نبودن هیچ نشانی از سارق، دایره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی قائم شهر با به کارگیری تجهیزات فنی علمی و منابع اطلاعاتی موفق شد؛ کمتر از ۲۴ ساعت، سارق را که یک جوان ۲۰ ساله مبتلا به اعتیاد مواد مخدر بوده شناسایی، دستگیر و بازداشت کند.

فرمانده انتظامی قائم شهر تصریح کرد: پیر گمرد ۸۵ ساله از کارگران بازنشسته شهرداری قائم‌شهر بود که با دریافت سه میلیون تومان پول نقد از حقوق ماهیانه‌اش از بانک ، در مسیر منزل با دوچرخه، توسط سارقی که او را زیر نظر داشت در خیابانی خلوت مورد حمله و ضرب و شتم قرار مگرفت و وجه نقد او به سرقت رفت.

خادمی با تاکید بر اراده جدی پلیس در برخورد بدون مماشات با سارقان و اخلالگران آرامش و امنیت مردم ، توصیه کرد؛ مردم سعی کنند جابجایی پول را به صورت کارت به کارت انجام دهند و در غیر این صورت از شمارش وجه نقد در بیرون بانک‌ها پرهیز کنند تا مورد تهدید و طعمه سارقان قرار نگیرند.

فرمانده انتظامی قائم شهر گفت: سارق با تشکیل پرونده به دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

 

کدخبر: 1023952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟