خودکشی دختر تهرانی با پریدن از روی پل نیایش / با اسنپ به محل خودکشی رفت!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، در پی وقوع گزارش خودکشی یک دختر جوان ساعت 2  بامداد روز ۶ مرداد ماه، تیم جنایی پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس ویژه قتل محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی به محل وقوع حادثه در یکی از پل‌های اتوبان نیایش اعزام شدند.

تحقیقات اولیه نشان این داشت که متوفی پس از سوار شدن بر یک تاکسی اینترنتی و رسیدن به محل حادثه، اقدام به خودکشی کرده و پس از پرتاب خود از روی پل، با یک خودروی سمند در حال عبور برخورد کرده است. راننده تاکسی اینترنتی که شاهد این حادثه تلخ بوده، در اظهارات خود به پلیس گفت که متوفی پیش از اقدام به خودکشی، یک یادداشت و شماره تلفن به او داده و از او خواسته است تا با فردی که شماره تلفن مربوط به اوست تماس بگیرد.

در ادامه تحقیقات، پلیس با شماره تلفن مذکور تماس گرفت و فردی خود را نامزد متوفی معرفی کرد! وی در اظهاراتش به پلیس گفت: حدود یک سال پیش با مریم آشنا شدم و قصد ازدواج با او را داشتم، اما چند ساعت قبل از وقوع حادثه، به دلیل اختلاف نظر بر سر انتخاب تالار عروسی، بیمان مشاجره شدیدی رخ داد و بعداز آن دیگر از او خبری ندارم.

بنابر دستور بازپرس محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و با توجه به اظهارات شاهدان، راننده تاکسی و نامزد متوفی، جسد برای انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حال حاضر تحقیقات در خصوص انگیزه دقیق خودکشی این دختر جوان ادامه دارد.

کدخبر: 1023778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام
آیا این خبر مفید بود؟