عامل قطعی برق در شهرری دستگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه چند تن از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت کابل های برق و مخابراتی در محدوده "شمس آباد" در هفته های اخیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 178  این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماموران کلانتری شمس آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی ، در نهایت در مرداد ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده " شمس آباد" مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

طرهانی تصریح کرد: متهم 33 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به بیش از  5 فقره سرقت معترف گردید که تا کنون 5 شاکی به کلانتری مراجعه نموده اند؛ متهم نیز پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

کدخبر: 1023716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟