کلاهبرداری میلیاردی در اهر / اعتماد مردم سوء استفاده شد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: به دنبال وصول چند فقره شکایت از سوی شهروندان در خصوص کلاهبرداری با جعل عناوین دولتی و نظامی و صدور چک بلا محل بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات از شکات مشخص شد ۲نفر کلاهبردار غیر بومی با جعل عناوین دولتی و نظامی اقدام به خرید فرش دستباف از شهروندان نموده و با صدور چک‌بلا محل اقدام به کلاهبرداری نموده اند که چک‌های صادره بموقع پاس نشده و برگشت خورده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات تخصصی متهمین را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیات موفق پلیسی ۲ نفر متهم غیر بومی را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی اضافه کرد: متهمین در تحقیقات بعمل آمده به جرائم ارتکابی خود معترف شدند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی اهر در پایان از شهروندان خواست: چنانچه هر یک از شهروندان در سطح استان و شهرستان موارد مشابه داشته باشند می‌توانند در اسرع وقت جهت شناسایی متهمین و طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان اهر مراجعه نمایند.

کدخبر: 1022441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟