سرقت های سریالی  با کلت کمری در اصفهان ! + جزییات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و اموال کارگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت سرانجام رد پای باندی 5 نفره از سارقان غیر بومی  را در این سرقت‌ها به دست آورده و در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

ترکیان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند سارقان قصد سرقت دیگری در شهر اصفهان را دارند که سریعا وارد عمل شده و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را به محاصره خود درآوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: سارقان که راه فرار نداشتند به سمت ماموران تیراندازی کرده که نهایتاً پس از نیم ساعت درگیری تمامی این افراد دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد 3 تیر فشنگ جنگی، مقادیر زیادی  خاموت،  حدود 500 کیلو سیم حرارتی، یک دستگاه موتورسیکلت، تعداد 4 دستگاه خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

وی گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات کاراگاهان به 4 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز و 2 فقره سرقت احشام به صورت مسلحانه و زورگیری اقرار کردند که با تکمیل شدن تحقیقات متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1021819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟