پسر عزادار: یک راننده تاکسی قاتل پدرم است / شاهدان این ادعا را تایید نکردند!

به گزارش خبرنگار رکنا، مردی که چند هفته قبل در پی درگیری با راننده خطی به کما رفته بود، جان خود را از دست داد و پسر وی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواستار پیگیری این پرونده و مجازات عامل قتل پدرش شد.

اوایل تابستان پسر جوانی با مراجعه به شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، از مرگ مشکوک پدرش در بیمارستان خبر داد، وی در شرح ماجرا گفت: پدرم حدود یک ماه قبل در ایستگاه مسافربری در مرکز شهر با یکی از راننده‌های خطی آنجا درگیر شد و پس از این درگیری، پدرم به زمین افتاد و پس از چند هفته که در کما بود، جان خود را از دست داد، من از آن راننده تاکسی شکایت دارم!

بازپرس موسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تحقیقات خود در خصوص این مرگ مشکوک را آغاز کرد.

در تحقیقات اولیه و با اظهارات شاهدان عینی مشخص شد که در روز حادثه، متوفی به دلیل سوار کردن یک مسافر با راننده خطی درگیر شده و پس از چند دقیقه به زمین افتاده است.

یکی از شاهدان که افسر بازنشسته ارتش بود به بازپرس ویژه قتل گفت: زمانی که مرد میانسال روی زمین افتاد، من برای کمک کردن بالای سر او رفتم، اما او مدعی بود که به بیماری دیابت و فشار خون مبتلاست و علت اصلی زمین خوردن او افت فشارش بوده است.!

زن دیگری که از شاهدان این درگیری بود نیز گفت: در زمانی که اورژانس بالای سر متوفی حاضر شده بود، بارها به آنها گفته بود که کسی او را هل نداده و به خاطر افت فشار به زمین افتاده و سرش به جدول برخورد کرده است.

بنابر اظهارات شاهدین با دستور بازپرس موسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

کدخبر: 1021557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟