دوست پسر قدیمی ام زنش را طلاق داد و باهم شوهرم را کشتیم! / اعترافات جدید زن شوهر کش تهرانی

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بامداد یکشنبه 18 تیرماه، گزارشی مبنی بر تیراندازی مرگبار در خیابان کوروش غربی محله جنت آباد شمالی به پلیس مخابره شد. مأموران کلانتری 138 با حضور در محل، با جسد مرد جوانی روبرو شدند که از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته بود.

با حضور تیم کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی تهران و بازپرس موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای امور جنایی، بررسی صحنه جرم آغاز شد، در  تحقیقات اولیه، کیف پزشکی کنار جسد راننده تاکسی اینترنتی کشف شد که مشخص شد کیف متعلق به همسر قربانی که یک پرستار خانگی، است.

اعترافات متهم به قتل راننده تاکسی اینترنتی

با توجه به شواهد و تناقضات در اظهارات زن، وی به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد. در بازجویی‌ها، زن ابتدا منکر هرگونه  همدستی در قتل شوهرش شد،  اما ردیابی‌ها نشان داد که او در زمان قتل در محل جنایت حضور داشته است.

بررسی دوربین‌های مداربسته نیز خلاف ادعای زن را ثابت کرد و نشان داد که یک مرد مرتکب قتل شده است. همزمان تحقیقات پرده از ارتباط پنهانی زن با مردی که در فیلم دوربین‌ها شناسایی شده بود را بر ملا کرد.

مرد مظنون ردیابی و دستگیر شد. او در همان ابتدا به قتل راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و به بازپرس رضازاده گفت که زن به او پیشنهاد قتل شوهرش را داده تا با هم باشند و 200 میلیون تومان بدهی او را بپردازد.

زن نیز پس از روبرو شدن با شواهد و اعترافات مرد، به جرم خود اعتراف کرد.

اعتراف هولناک زن مقتول به رابطه نامشروع با قاتل شوهرش

صبح امروز زن خیانتکار برا اعتراف پیش پای بازپرس موسی رضازاده قرار گرفت و لب به اعتراف گشود.

متهم به بازپرس گفت: من و رضا (قاتل) از ده سال قبل همدیگر را می‌شناختیم و دوست بودیم. اما بعد از مدتی تصمیم به جدایی گرفتیم. به همین دلیل یکی از دوستان صمیمی‌ام را به او برای ازدواج معرفی کردم. بعد از ازدواج آنها، من یک سال بعد با همسرم آشنا شدم و ازدواج کردم. اما زندگی ما اصلا خوب پیش نرفت و بارها تصمیم به طلاق گرفتیم. اما همسرم راضی به جدایی نبود.

زندگی به همین منوال می‌گذشت تا اینکه چند ماه پیش رضا بعد از ده سال با من تماس گرفت.

در تماس تلفنی، رضا از اختلاف شدیدش با همسرش تعریف کرد و من هم درد دلم را با او بازگو کردم و گفتم که خودم هم زندگی خوبی ندارم. رضا از من ناراحت بود که چرا دوستم را به او معرفی کردم و باعث شده بودم زندگی‌اش خراب شود!

همین موضوع باعث شد تا ما بعد از ده سال دوباره با هم دوست شویم و ارتباطمان از سر گرفته شود. در این مدت تصمیمات زیادی گرفتیم که هر کداممان از همسرمان جدا شویم و مجدد با هم زندگی کنیم. اما نه او توانست زنش را طلاق بدهد و نه شوهرم راضی به جدایی از من شد. همین انگیزه کافی بود تا با هم نقشه قتل شوهرم را بکشیم.

زن متهم در ادامه به بازپرس رضازاده گفت:از همان لحظه که نقشه قتل همسرم را با هم طرح‌ریزی کردیم، رضا از من 200 میلیون تومان پول درخواست کرد. من با پرداخت این مبلغ موافقت کردم و 20 میلیون تومان به او پرداختم. قرار شد مابقی پول را بعد از قتل همسرم به او بدهم.

شب جنایت، با همسرم تماس گرفتم و به او گفتم که ماشینم پنچر شده و برای کمک به من به محل مشخصی بیاید.

هنگامی که همسرم به محل جنایت رسید، من از او فاصله گرفتم و رضا با شلیک گلوله‌ای به سرش، او را به قتل رساند و به سرعت از محل فرار کرد.

پس از آن، برای منحرف کردن مسیر تحقیقات، با پلیس تماس گرفتم و گفتم که خودم همسرم را به قتل رسانده‌ام.

بازپرس موسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران پس از شنیدن اظهارات متهم، وی را برای بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات پرونده را تحویل اداره دهم پلیس آگاهی داد.

 

 

 

 

کدخبر: 1021463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟