4 متهم جنایت میدان خراسان قتل را به گردن نگرفتند / زن باردار قاتل برادرشوهرش را می شناسد!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا،شامگاه 27 تیرماه، درگیری خونینی در یکی از ساختمان‌های میدان خراسان تهران به وقوع پیوست که منجر به قتل مرد جوانی 28 ساله شد، کارکنان انتظامات بیمارستان پس از مشاهده جسد خونین مقتول در بیمارستان، بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادند.

با حضور بازپرس محسن اختیاری از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات آغاز شد،بررسی‌های ابتدایی نشان از این داشت که مقتول در جریان درگیری با 3 برادر افغانستانی در ساختمان به خاطر پرداخت پول شارژ ساختمان به قتل رسیده است.

همسر برادر مقتول که باردار بود، در شرح ماجرا به بازپرس گفت: همسرم برای مأموریت کاری به خارج از تهران رفته بود. چند روزی بود که با همسایه‌های طبقه پایین به دلیل رعایت نکردن نظافت و پرداخت پول شارژ ساختمان درگیری لفظی داشتیم. امروز برای تذکر به آنها به طبقه پایین رفتم، اما با برخورد شدید 3 پسر همسایه روبرو شدم. پس از تماس با همسرم، او برادرش را به خانه ما فرستاد.

او در ادامه افزود: دوباره همان 3 پسر همسایه بیرون آمدند و با برادر شوهرم درگیر شدند. در یک لحظه یکی از آنها چاقو را از آشپزخانه برداشت و به قفسه سینه برادرشوهرم ضربه زد. ما از ترس شکه شده بودیم و نمی‌دانستیم چه کار کنیم. همسایه‌های دیگر به کمکمان آمدند و به اورژانس زنگ زدند، اما متأسفانه برادر شوهرم جان خود را از دست داد.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات، 3 متهم را دستگیر کردند. آنها در جریان تحقیقات منکر هرگونه وارد کردن ضربه چاقو به بدن مقتول شدند.

امروز 2 مردادماه، 3 برادر و یکی از دوستانشان که در زمان وقوع جنایت آنها را همراهی می‌کرد، در برابر بازپرس حاضر شدند و همچنان منکر قتل شدند.

با این حال، زن برادر مقتول همچنان بر اظهارات خود مبنی بر مشاهده قتل توسط یکی از این سه برادر تأکید دارد.

بازپرس اختیاری پس از شنیدن اظهارات متهمان، آنها را برای بررسی‌های بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تحویل داد.

تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

کدخبر: 1021428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟