فداکاری زن تهرانی در برابر شوهرش خیانتکارش  / این دزد قدر خانواده پاکش را ندانست + نظر کارشناسی

به گزارش رکنا، ماجرای دستگیری یک زوج سارق حرفه‌ای خودرو ماجرای تلخی را به دنبال داشت.

این زوج که در ابتدا خود را به عنوان نامزد معرفی کردند واما پس از بررسی سوابقشان توسط پلیس، به عنوان سارقان حرفه‌ای با سابقه زندان شناسایی شدند و سارق مرد ادعا کرد که زن جوان را صیغه کرده است.

بررسی های پلیسی نشان از آن داشت که این مرد با همدستی زن جوان دست به سرقت می زنند و برای اینکه کسی به آنها شک نکنند خود را زن و شوهر معرفی می کردند و در نقش یک خانواده به صحنه سرقت می رفتند.

این پرونده زمانی روی دیگرش را نشان داد که بازپرس پرونده دستور آزادای با قرار وثیقه را صادر کرد و زمانیکه مرد جوان با خانواده‌اش اماس گرفت، همسر قانونی او همراه با پسر نوجوانشان به کلانتری مراجعه کرد.

زن جوان از بی‌ مسئولیتی همسرش خسته شده و غبار زندگی سخت بر روی چهره اش نششته بود و این در حالی بود که همچنان به همسر بی وفایش وفادار مانده و برای آزادی او از ماموران درخواست کمک کرد.

پسر نوجوان این مرد که همراه مادرش به کلانتری مراجعه کرده بود با چشمانی گریان و دستانی پینه بسته که نشان از مسئولیت پذیری در خانه پدری داشت به پدر بی مسئولیتش خیره شده و هیچ حرفی بر زبان نمی آورد اما چشمان او گویای قلب شکسته اش بود.

نکته قابل توجه این خانواده درخواست‌های متعدد و خواهشمندانه مادر خانواده برای آزادی شوهرش بود. او می‌خواست همسرش در مراسم ازدواج دختر بزرگشان حضور داشته باشد. این درخواست، نشان از تعهد و وفاداری این زن به همسرش و تلاش برای چسباندن چینی شکسته خانواده اش بود.

نظر کارشناسی

شخصیت مرد سارق نشان از ضد اجتماعی بودن او دارد این افراد معمولا به حقوق دیگران احترام نمی‌گذارند و تمایل به نقض قوانین دارند.

بی‌توجهی این مرد به خانواده اش، نشان از فقدان احساس مسئولیت در این فرد دارد.

شخصیت پسر جوان نشان می دهد او زودتر از سنش بالغ شده و مسئولیت‌های بزرگ خانواده را بر دوش گرفته است و سکوت او نشان از ناامیدی و درماندگی است.

شخصیت زن جوان نشان از عشق عمیق و فداکاری او دارد و او احساس مسئولیت شدیدی نسبت به خانواده دارد و می‌خواهد به هر قیمتی که شده، خانواده را حفظ کند.

به این زن و پسر نوجوان براساس مشکلات متعدد و آشکار شدن دروغ همسر باید برای حل مشکل خود به روانشناس مراجعه کرده تا راحت تر بتوانند این موضوعات را پشت سر بگذارند.

کدخبر: 1021111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی