ماجرای تجاوز به دختر جوان در بیابان های ورامین چه بود؟

به گزارش رکنا ، تابستان سال 94 دختر جوانی به پلیس آگاهی ورامین رفت و از 3 پسر جوان که وی را ربوده و آزار داده بودند شکایت کرد. وی گفت: کارمند یک شرکت خصوصی هستم. عصر از محل کارم به خانه بر می گشتم که در مسیر3 پسر جوان مرا به زور سوار خودرویشان کردند و ربودند وآنها مرا به حاشیه ورامین بردند و مورد آزار قراردادند.
پلیس به تحقیقات پرداخت و با بررسی فهرست مکالمات تلفنی این دختر به رابطه پنهانی وی با یکی از متهمان به نام اکبر پی برد و این پسر 27 ساله بازداشت شد.
وی گفت: از شش ماه قبل در خیابان با دختر جوان آشنا شدم. آن روز همراه دو نفر از دوستانم دنبال او رفتیم و او را برای تفریح به حاشیه ورامین بردیم. او با میل خودش همراه ما آمد و ما او را آزار ندادیم.
به دنبال اطلاعاتی که این پسر به پلیس داد دو دوستش نیز بازداشت شدند و در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.
در آن جلسه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد متهمان منکر ربودن و آزار دختر جوان شدند و خود را بی گناه خواندند. در پایان آن جلسه هیات قضایی با توجه به نظر پزشکی قانونی پسران جوان را از اتهام آدم ربایی تبرئه و هر یک از آنها را به جرم رابطه نامشروع به 99ضربه شلاق محکوم کرد.

با اعتراض دختر جوان به حکم صادره این پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور حکم شلاق پسران جوان را تایید کردند اما اعلام کردند عمل متهمان از مصادیق آدم ربایی است.

 

کدخبر: 1015347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟