معمای سرقت مشاعات ساختمانی در دولت آباد حل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمانی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 167 دولت آباد با انجام اقدامات تخصصی فنی و کاربردی هویت سارقان و مخفیگاه وی را در یکی از محلات دولت آباد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم نسبت به دستگیری افراد اقدام و اموال مسروقه شامل تعدادی دوچرخه ، پمپ آب های صنعتی و... به ارزش حدودی سه میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان کشف که در ابتدا منکر سرقت شدند و پس از انتقال به کلانتری  و مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده توسط ماموران چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به 12 فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعزام که با قرار مناسب روانه زندان شدند و تحقیقات در جهت شناسایی دیگر جرائم که از سوی متهمان دستگیر شده متصور بوده در دست اقدام می باشد.

سرهنگ "طرهانی" در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افراد مشکوک، موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی نمایند.

کدخبر: 1013835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟