سرقت خودروی تاکسی کار دست سارق حرفه ای داد / در آبادان فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت خودروی تاکسی پراید در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به فعال بودن گشت های نامحسوس پلیس در سطح شهرستان آبادان افزود: سارق به محض سرقت خودرو غافل از آنکه گشت های نامحسوس پلیس فعال هستند ،کمتر از یک ساعت در دام ماموران پلیس آگاهی گرفتار شد.

 ایشان از بازداشت سارق و انتقال خودرو به پلیس آگاهی خبر داد و تصریح کرد: متهم در بازجویی با پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی به4فقره سرقت محتویات خودرو معترف شد.

رئیس پلیس شهرستان آبادان در ادامه ضمن تحویل خودرو به مالباخته و معرفی متهم به دادسرا گفت: در سال جاری قریب به46نفر سارق ماشین،موتورسیکلت منزل و داخل خودرو در دام گشت های نامحسوس پلیس گرفتار شدند.

کشوری در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد:از رها سازی خودرو بدون تجهیزات ایمنی در معابر  بویژه مکانهای خلوت وتاریک اجتناب کنند،همچنین در مواجه با گشت های نامحسوس پلیس، تا قبل از احرازهویت مامور از طریق کارت شناسایی و یا تماس با پلیس 110، از دادن مدارک خودرو و یا وسیله نقلیه اکیدا خودداری کنند.

علی رنجکش

کدخبر: 1013789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟