مرگ دردناک 2 دانش آموز همکلاسی در شهر زهک

به گزارش رکنا؛ سیدمحمدمهدی سجادی روز شنبه در گفت و گویی افزود: امروز طی گزارش مفقودی و غرق شدگی توسط نیروهای اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات بلافاصله یک تیم امداد و نجات متشکل از ۶ نفر از نیروهای پایگاه «چاه نیمه» به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حدودا سه ساعت جست‌وجو و تلاش تیم های هلال احمر عصر امروز پیکر بی جان ۲ جوان ۱۶ ساله پیدا و از آب بیرون کشیده و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه عدم توجه و شناخت محل باعث غرق شدگی باعث فوت ۲ نفر در چاه نیمه اول شهرستان زهک شدلذا یادگیری مهارتهای شنا کردن و آموزش در مواجهه با شرایط غرق شدگی را با توجه به فصل گرما ضروری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه ها از خانواده ها تقاضا می شود از تردد در محدوده رودخانه های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانالها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدارهای متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

 

کدخبر: 1013273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟