۱۸ نفر در حادثه رانندگی در اصفهان مصدوم شدند

به گزارش رکنا، عباس عابدی در گفت و گویی داشت: برخورد یک دستگاه خودروی دنا با پژو که صبح امروز در جاده شهرضا - شیراز(روبه‌روی شهرک صنعتی امیرکبیر) رخ داد، هشت مصدوم برجا گذاشت که ۶ نفر از آنها با اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس به بیمارستان «امیرالمومنین» شهرضا منتقل شدند و بقیه در محل حادثه مراقبت‌های سرپایی درمانی دریافت کردند.

وی افزود: همچنن بدنبال برخورد یک دستگاه خودروی سمند با پژو در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز در اتوبان سردار کاظمی نجف‌آباد(بعد از دانشگاه آزاد) چهار نفر مصدوم و به بیمارستان منتظری نجف آباد منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان اضافه کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی کوییک در جاده قدیم اردستان مهاباد نیز پنج مصدوم برجا گذاشت که با اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان اردستان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

حدود ۵۰ درصد از تصادفات اصفهان در آزادراه‌ها رخ می‌دهد که بیشتر ناشی از خواب آلودگی، حواس پرتی و بی‌توجهی رانندگان به جلوست.

 

 

کدخبر: 1012905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟