وحشتناک ترین اعتراف 2 دختر تهرانی / 9 بار برای قتل عام خانوادگی اقدام کردیم تا اینکه سیانور ...

به گزارش رکنا، گزارش مرگ مشکوک این مادر و دختر ۱۳ ساله‌اش اواسط اردیبهشت امسال به تیم جنایی اعلام شد. گرچه در تحقیقات اولیه به نظر می‌رسید آنها بر اثر خوردن کنسرو ماهی جانشان را از دست داده‌اند اما پزشکی قانونی اعلام کرد مرگ آنها با سیانور بوده است.

با شروع تحقیقات تیم جنایی به دختر 18 ساله خانواده و دوست صمیمی او به نام دنیا که شب حادثه در خانه مقتولان حضور داشتند مشکوک شد و با شروع بررسی‌های تخصصی و اظهارات پدر خانواده که مدعی بود دوبار دیگر نیز اعضای خانواده‌اش مسموم شده بودند سرانجام راز این مسمومیت مرگبار فاش شد.

از سویی پلیس در بازرسی از خانه دنیا مقداری سیانور پیدا کرد و در بازجویی از دو دختر جوان، آنها به ریختن سیانور در غذای مادر و خواهر آذر اعتراف کردند.

دو دختر جوان مدعی شدند که به خاطر تصاحب اموال خانواده برای مهاجرت دست به قتل زده‌اند. روز گذشته آذر در تحقیقات، اعترافات جدیدی مطرح کرد: من و دنیا عاشق فیلم‌های جنایی و هالیوودی بودیم و از روی این فیلم‌ها ایده‌برداری کرده و نقشه قتل خانواده‌ام را کشیدیم. ما ابتدا می‌خواستیم پدر و مادر و خواهرم را با سم آرسنیک به قتل برسانیم و هشت بار در تهران و یک بار در شمال این کار را انجام دادیم. اما در این ۹ بار موفق نشدیم و درنهایت سیانور تهیه کردیم.

بدین ترتیب به دستور بازپرس محسن اختیاری، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کدخبر: 1012489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟