سرقت وحشیانه گردنبند طلای زن جوان در شمال تهران / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا،سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت  خبر سرقت و قاپ زنی گردنبد طلا یک نفر از شهروندان، عوامل کلانتری 164 قائم در محل حضور پیدا کرده و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری ادامه داد: شهروند خانمی که قربانی سرقت شده بود، اظهار داشت که یک نفر سارق گردنبند قاپ با خشونت اقدام به سرقت گردنبند این شهروند نموده که در حین سرقت مقاومت نشان داده و زمین خورده که موجب جراحت وی شده بود.

سرهنگ ضرونی گفت: سارق به صورت پیاده از محل متواری شد که با هوشیاری ماموران پلیس واطلاع رسانی به موقع این شهروند و ایجاد طرح مهار، سارق شناسایی، متوقف و دستگیر شده و به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از بازرسی اولیه متهم، تعداد یک رشته گردنبند طلا که متلعق به شاکی بوده و یک عدد اسپری فلفل کشف شد که گردنبند به شاکی تحویل داده شد و متهم پس از اخذ دستور از مقام محترم قضایی به پایگاه اول آگاهی تحویل داده شد.

همچنین سرهنگ ضرونی خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مجرمانی که باعث بر هم ریختن نظم و امنیت اجتماع شوند قاطعانه برخورد خواهد شد و در صورت بروز هرگونه سرقت موارد را سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 1010985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟