درگیری وحشت آور اراذل در خیابان دامپزشکی تهران / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم  پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری بین اراذل و اوباش محلی و ایجاد ضرب و جرح و رعب و وحشت در خیابان دامپزشکی تهران ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حاضر شدن ماموران در محل درگیری، متهمان با رویت پلیس خودرو دوو سیلو خود را رها کرده و متواری می شوند که با استعلام پلاک خودرو و شناسایی مالک آن، مشخص شد خودرو در زمان درگیری در اختیار فرد دیگری بوده است.

این مقام  انتظامی ابراز داشت :  با مشاهده و بررسی فیلم های دوربین های مداربسته و استفاده از شیوه های نوین پلیسی، هویت آن ها شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و در بازرسی از آن ها تعداد یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان اعتراف نمودند.

سرهنگ موسوی با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهمان برای  تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

کدخبر: 1009586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟