مرد بی رحم پس از قتل زنش جسد و خانه اش را به آتش کشید / در هرمزگان رخ داد

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان روز پنجشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۶:۵۹ سه شنبه 22 خردادماه جاری درپی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر قتل خانمی در منزل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و گشت انتظامی کلانتری ۱۶ بندرعباس در محل حاضر و نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کردند.

وی اظهار کرد: با حضور تیم انتظامی، کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل مشخص شد که یکی از اتاق‌های خانه دچار آتش سوزی شده و زن جوان ۲۷ ساله در منزل بدون علائم سوختگی و با علائم خفگی در قسمت گردن فوت کرده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بررسی مدارک موجود و تحقیقات انجام شده، انگشت اتهام به سوی همسر متوفی که با یکدیگر سابقه درگیری و اختلاف داشتند، نشانه رفت و با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان و اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم با یک دستگاه پراید فرار کرده بود، در بلوارامام حسین شهر بندرعباس با شلیک پلیس به لاستیک خودروی وی، در کمتر از 5 ساعت دستگیر شد.

جاویدان گفت: در تحقیقات انجام شده، متهم به بزه ارتکابی اعتراف و عنوان کرد: به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی و درگیری با همسر خود دست به انجام چنین جنایتی زده و منزل را به علت برهم زدن صحنه، آتش زده است.

وی خاطرنشان کرد: این متهم پس از بازجویی‌های تخصصی و تکمیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

کدخبر: 1007808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟