قتل دردناک زن تهرانی در خشم شوهر افیونی اش / پول نداد کشتم!

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه 16 خرداد، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: برای شروع تحقیقات پلیسی تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند که با جسد زن جوانی  روبرو شدند که بر اثز اثابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که مقتول در جریان درگیری در خانه خود توسط شوهرش به قتل رسیده است.

سردار گودرزی در ادامه گفت: با شناسایی هویت متهم،  کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی میدانی در اطراف محل جنایت را آغاز کرده و پس از گذشت تنها چند ساعت موفق به شناسایی مرد جنایتکار  شدند و بلافاصله او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود:  مرد جنایتکار در بازجویی‌های خود مدعی شد به خاطر اختلافات خانوادگی با همسرم خانه را ترک کرده بودم اما هر چند روز یکبار به سراغ همسرم می‌آمدم تا از او پول بگیرم تا بتوانم هزینه موادم را تأمین کنم،  شب حادثه به سراغ همسرم رفتم تا بار دیگر از او پول بگیرم، همسرم در خانه‌های مردم کار می‌کرد و برایش سخت بود که پولش را  من خرج کنم، سر همین موضوع درگیر شدیم و ناخواسته دست به قتل زدم.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

کدخبر: 1007554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟