بازداشت ۳ قاچاقچی مواد مخدر با ۸۶ کیلوگرم شیشه در غرب تهران

به گزارش رکنا، سردار مهدی کرمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شهریار در راستای مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر طرح‌های مختلفی را به مرحله اجرا درآورده‌اند و در جریان آن با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر با خبر شده و رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از اطمینان ماموران از فعالیت این سوداگر مرگ و همدستانش هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم اخذ شد، گفت:‌پس از آن ماموران با اجرای یک عملیات پلیسی این سوداگر مرگ و دو همدستش را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این افراد جزو توزیع‌کنندگان عمده موادمخدر در شهرستان شهریار بودند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه خودروی سواری این افراد نیز توقیف شد، گفت: ماموران بیش از ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را نیز از این سوداگران مرگ کشف و ضبط کردند.

کرمی با بیان اینکه این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای هرسه متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 1002654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟