تخریب واحد مسکونی در خیابان دماوند تهران / مرد 35 ساله دچار سوختگی شد

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۳ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه آتش سوزی و انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند خیابان وحیدیه به آتش نشانی اعلام می‌شود.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند. آتش نشانان پس از حضور مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی که در هر طبقه یک واحد ۶۰ متری وجود داشت، حادثه رخ داده است و در طبقه اول و دوم به دلیل انفجاری که رخ داده دیوارهای مشرف به حیاط و کوچه کامل تخریب و درز انقطاع با ساختمان مجاور و راه پله دچار خسارت و شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شکسته بود.

وی گفت: بر همین اساس شدت تخریب در طبقه اول بیشتر بوده و لذا احتمال اینکه انفجار در طبقه اول بوده باشد، شدت گرفت.

ملکی بیان داشت: آتش نشانان زمانی که به محل رسیدند عملیات جست‌وجو را انجام و ۱۰ نفر را در طبقات مختلف از ساختمان خارج کردند در این بین یک مرد حدود ۳۵ ساله در طبقه اول حضور داشته که دچار سوختگی شده بود و تحویل نیروهای اورژانس شد و سایر افراد چون راه پله ایمن نبود از طریق ساختمان مجاور از محل حادثه خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: کارشناسان علت اولیه حادثه را ناشی از نشت گاز شهری از وسایل گازسوز و ایجاد شعله و جرقه اعلام کرده اند.

تخریب واحد مسکونی

کدخبر: 1002377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟