کلاهبردار میلیاردی در عجب شیر دستگیر شد

به گزارش رکنا،سرهنگ "سهراب شفقی"در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان عجب شیر مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی با وعده واهی چاپ و نصب اگهی ثبت نام یک دوره تخصصی کمک پرستاری اقدام به جذب چندین کار آموز نموده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: متهمه بیش از 30 نفراعم از آقا و خانم به وی مراجعه و با قرارداد کارآموزی در این دوره ثبت نام می نمایند و از هرکدام مبالغی چند میلیونی از هرکدام دریافت مینماید و با تشکیل کلاس تئوری دردوره سه ماهه  پرستاری درسطح شهرستان راه اندازی مینماید و بعد از اتمام دوره اقدام به اخذ آزمون و در دوره عملی و بالینی کارآموزان به بیمارستان امام خمینی (ره) عجبشیر با معرفی ایشان صورت میگیرد که بصورت 24 ساعت و طی یک ماه انجام گرفته و نهایتا  کارآموزان پس از چندین مدت کارورزی در بیمارستان مسئولین بیمارستان متوجه نداشتن مجوز رسمی از سوی جهاد دانشگاهی شده وکاراموزان را اخراج می نمایند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی عجب شیر با اشراف اطلاعاتی ، فرد کلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی عجب شیر با بیان اینکه متهم به یک میلیارد و 350 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان در عجب شیر اعتراف کرد، گفت: در این پرونده تاکنون 30 شاکی شناسایی شده است.

سرهنگ "شفقی" با بیان اینکه  پلیس با مخلان آرامش مردم قاطعانه برابر قانون برخورد می کند، تصریح کرد: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کدخبر: 1002345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟