رویداد المپیک فناوری ۲۰۲۴ و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های دیجیتال مارکتینگ با هوش مصنوعی

به گزارش رکنا،شرکت تپسل در این رویداد با برگزاری پنل‌های تخصصی، متخصصان و فعالان دیجیتال مارکتینگ را گرد هم آورد تا به بررسی “فرصت‌ها و چالش‌های دیجیتال مارکتینگ با حضور AI” بپردازند. مرضیه محمودی، مدیر مارکتینگ تپسل، در این رویداد ضمن اشاره به سهم ۸۰ درصدی تپسل در تبلیغات موبایلی، از محصولات جدید تپسل در زمینه هوش مصنوعی همچون گپیفای، متیس، آتنا و پیکسی پرده برداشت که برای تحول دیجیتال مارکتینگ طراحی شده‌اند.

در این پنل‌ها، متخصصانی مانند مهدی آخی و مهدی کیانی درباره شخصی‌سازی تجربه کاربری و نقش هوش مصنوعی در بهبود تعامل با مخاطبان سخن گفتند. این کاربردها می‌توانند به کسب‌وکارها در تحلیل دقیق‌تر رفتار کاربران و ارائه خدمات بهینه کمک کنند و تحولات بزرگی در دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنند.

یکی از بخش‌های جذاب رویداد، بحث درباره تاثیر هوش مصنوعی بر خلاقیت و نوآوری بود. ماکان مهرپویا، کوفاندر ایران ادز، به این پرسش پرداخت که آیا هوش مصنوعی تهدیدی برای شغل‌های خلاق است یا می‌تواند به آن‌ها کمک کند. او به این نتیجه رسید که در حالی که AI می‌تواند روند‌های پیچیده را سرعت بخشد، همچنان نقش تفکر خلاقانه انسانی ضروری است.

در پنلی دیگر، مدیران بازاریابی از شرکت‌های مختلف از جمله تپسی و ایرانسل، به بررسی آینده دیجیتال مارکتینگ پرداختند. آن‌ها تاکید کردند که ترکیب هوش مصنوعی با تحلیل داده‌ها و رفتار مشتریان، می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های جدید در این صنعت شود و تحول بزرگی را در شیوه‌های فعلی بازاریابی ایجاد کند.
در بخش پایانی این رویداد، صادق پوریان‌زاده، مهندس یادگیری ماشین تپسل، به معرفی متریک‌های ارزیابی هوش مصنوعی پرداخت و بر اهمیت ارزیابی مستمر برای تضمین موفقیت این فناوری تاکید کرد. تپسل در آینده قصد دارد محتوای این ارائه‌ها و پنل‌ها را در دسترس عموم قرار دهد تا افراد بیشتری بتوانند از این اطلاعات بهره‌مند شوند.