اتاق فرار های تهران – معرفی و روایت اسکیپ روم های تهران

اتاق فرار

اتاق فرار یک نوع سرگرمی و بازی گروهی است که در آن شرکت‌کنندگان در یک اتاق یا محیط مشخص قرار می‌گیرند و باید با حل معماها، پیدا کردن نکات یا موارد مخفی، و استفاده از تفکر منطقی و تعامل گروهی از محیط خارج شوند یا یک هدف خاص را در زمان محدود دستیابی پیدا کنند. این نوع سرگرمی معمولاً به صورت یک بازی محیطی در یک اتاق طراحی شده یا محیط مشابهی ارائه می‌شود و ممکن است دارای موارد مخفی، پازل‌ها، قفل‌ها، چیاله‌ها و معماهای مختلفی باشد که شرکت‌کنندگان باید آن‌ها را حل کنند تا به هدف یا خروج از محیط برسند.

اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است. همچنین باید توجه کنید که پایه و اساس اتاق فرار، معما است و در تمامی ژانر های اتاق فرار شما میبایست معما حل کنید.

بهتره که به اصل مطلب بپردازیم و بهترین های اتاق فرار تهران رو به شما عزیزان معرفی کنیم.

اتاق فرار کارما

ژانر و مکان اسکیپ روم کارما

اتاق فرار کارما یک تجربه ترسناک با عناصر دلهره آور و جنی روحی می‌باشد. این بازی در نارمک تهران واقع شده و به گروه های 4 تا 10 نفر این امکان را می‌دهد تا در یک محیط ترسناک و پر از دلهره بازی کنند.

مدت زمان بازی و سختی اتاق فرار کارما

مدت زمان بازی در این تجربه تقریباً 75 دقیقه می‌باشد. با درجه سختی 9 از 10، این تجربه یک چالش بسیار پیچیده و جذاب را برای شما ایجاد می‌کند.

داستان اتاق فرار کارما

درست دو هفته ی قبل ، توی یکی از شبای بارونی ، امید در حال رانندگی بوده که به صورت ناخواسته خانمی رو زیر میگیره و فرار میکنه

متاسفانه خانم کشته میشه

امروز بعد از دو هفته کارما به سراغش اومده و توی خونش متوجه اتفاقات عجیبی شده

امید با شما که از دوستانش هستین تماس میگیره و ازتون درخواست کمک میکنه تا پیشش برین و ...

جهت رزرو اسکیپ روم کارما میتوانید همه روزه، از ساعت ۱۰ لغایت ۲۳ با شماره ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ تماس حاصل فرمائید.

اتاق فرار جزا

ژانر و مکان بازی اتاق فرار جزا

اتاق فرار جزا یک تجربه ترسناک با عناصر دلهره آور و جنی روحی است. این بازی در خیابان تهرانپارس تهران برگزار می‌شود و به گروهی از افراد این فرصت را می‌دهد تا در محیطی پر از اسرار و ترس به بازی بپردازند.

مدت زمان بازی و سختی اتاق فرار جزا

مدت زمان بازی در این تجربه تقریباً 90 دقیقه می‌باشد. با درجه سختی 9 از 10، این تجربه به شما امکان می‌دهد تا با گروه خود به چالش بکشید و از ترس و هیجانی که در طول بازی ایجاد می‌شود، لذت ببرید

داستان اتاق فرار جزا

1400/5/23 « ناپدید شدن ناگهانی یک کودک » خبری که دهان به دهان در شهری دورافتاده بین مردم پخش میشه. 1400/5/28 « گم شدن یا ربوده شدن؟ » هنوز یک هفته از گم شدن آن کودک نگذشته بود که کودکی دیگر در همان شهر ناپدید می‌شود و اهالی آن شهر را نگران و وحشت زده می‌کند. 1400/6/9 « همهمه‌ای از جنس ترس » مردم هنوز راجع به گم شدن دو کودک قبلی حرف می‌زدند که برای بار سوم نیز این اتفاق تکرار می‌شود. حال دیگر، تقریبا همه مطمئن بودند که ماجرا چیزی فراتر از گم شدن کودکان است و این موضوع تبدیل به یک پرونده جنایی و مرموز شده بود. پرونده‌ای که همه اهالی شهر از آن حرف می‌زدند و نگرانش بودند. سرنخ‌هایی که پلیس طی تحقیقاتش پیرامون این پرونده بدست آورد، پلیس را به درمانگاه سلیمانیه رساند، درمانگاهی قدیمی و متروکه، واقع در نزدیکی یکی از روستاهای همان شهر. پلیس نیرویی برای بررسی و تحقیق، به آن درمانگاه اعزام می‌کند ولی طولی نمی‌کشد که آن فرد سراسیمه و وحشت زده درخواست نیروی کمکی می‌کند. شما به عنوان گروهی ویژه انتخاب شده‌اید تا برای کمک به آن فرد و حل این پرونده به درمانگاه سلیمانیه اعزام شوید. آیا از پس این ماموریت بر می‌آیید؟!

جهت رزرو اسکیپ روم جزا میتوانید همه روزه، از ساعت ۱۰ لغایت ۲۳ با شماره ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ تماس حاصل فرمائید.

اتاق فرار نفرین شیطان

ژانر و مکان بازی اتاق فرار نفرین شیطان

اتاق فرار نفرین شیطان یک تجربه چندوجهی است، فراز و فرود بازی باعث افزایش جذابیت آن شده است. این بازی در تهرانپارس  تهران برگزار می‌شود و با ژانر ترسناک، دلهره و تئاتر تعاملی جذاب بازی ، تجربه‌ای متفاوت از دنیای جنی روحی ارائه می‌دهد.

مدت زمان بازی و سختی

تجربه بازی در این اتاق فرار تا 100 دقیقه می‌ باشد. با درجه سختی 8.5 از 10، این تجربه به شما امکان می‌دهد با گروه خود به چالش کشیده شوید و از هیجان و ترسی که در طول بازی به وجود می‌آید، لذت ببرید.

داستان اتاق فرار نفرین شیطان

همچی از آنجا شروع شد که من عاشق دختر خانواده شیطان پرست شدم وقتی که فهمیدن...

جهت رزرو اسکیپ روم نفرین شیطان میتوانید همه روزه، از ساعت ۱۰ لغایت ۲۳ با شماره ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ تماس حاصل فرمائید.

اسکیپ روم

آیا مای اسکیپ فقط اتاق فرار های تهران  رو داره ؟

خیر، شما میتوانید با مراجعه به صفحه شهر های اتاق فرار، همه شهر هایی که دارای اتاق فرار هستند را مشاهده کنید و از طریق سایت مای اسکیپ، هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی، اتاق فرار شیراز ، اتاق فرار مشهد ، اتاق فرار یزد ، اتاق فرار مشهد ، اتاق فرار شمال ، اتاق فرار اراک ، اتاق فرار بندر انزلی ، اتاق فرار رشت ، اتاق فرار کرمانشاه ، اتاق فرار کرج ، اتاق فرار اصفهان، اتاق فرار اهواز  و … را رزرو کنید و از پشتیبانی عالی و تخفیفات سایت مای اسکیپ نیز بهره مند شوید.

ترسناک ترین اتاق فرار تهران کدام اسکیپ روم هست؟

سوالی که تا کنون از بسیاری از پلیرهای عزیز شنیدیم، همین مورد است که؛ ترسناک ترین اتاق فرار کدام است؟

ترس یک پارامتر کاملا نسبی است و در اتاق فرار نیز، این مسئله صدق میکند.

امکان دارد هر شخصی، از یک چیز متفاوت بترسد و اگر دوست شما در یک اتاق فرار ترسیده است، دلیل بر آن نیست که شما هم قطعا در آن اتاق فرار بترسید ! پس به این نکته توجه داشته باشید که مطرح کردن این سوال، اشتباه است.

کدام یک از اسکیپ روم های تهران مناسب من است ؟

در پرتال مای اسکیپ، همواره سعی کردیم که بهترین اتاق فرار ها را به پلیرهای عزیز پیشنهاد دهیم و معیار پیشنهاد اسکیپ روم به پلیر های عزیز، بر اساس تعداد تجربه و سلیقه پلیرهایی است که با ما تماس میگیرند.

در صورتی که قصد انتخاب یک اتاق فرار را دارید و از انتخاب خود اطمینان ندارید، پیشنهاد میکنیم هم اکنون با شماره ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰  تماس حاصل فرمائید تا بهترین اتاق فرار را بر اساس سلیقه تان به شما پیشنهاد دهیم .

 

کدخبر: 949238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟