آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در بینگ ایکس ایران

 

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله، بینگ ایکس که یکی از معتبرترین اکسچنج‌های بین‌المللی است و کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ محدودیت از آن استفاده کنند را به شما معرفی کنیم. اگر به کسب اطلاعات درمورد این موضوع و آشنایی با چگونگی ثبت‌نام در این پلتفرم علاقه‌مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

صرافی بینگ ایکس

پلتفرمی که در سال 2019 راه‌اندازی شد و در حال به کاربران بیش از 100 کشور مختلف خدمات ارائه می‌دهد. تریدرها می‌توانند در این اکسچنج معاملات اسپات، مشتقات، فیوچرز و کپی‌تریدینگ خود را در محیط امن و جذاب انجام دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های بینگ ایکس می‌توان به امکان افتتاح حساب دمو، استفاده از اهرم و داشتن ابزارهای معاملاتی متنوع که کار را برای تحلیل آسان می‌کند اشاره کرد. به این موضوع توجه داشته باشید که Bingx هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته و شما می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از IP کشور ایران، در این پلتفرم ثبت‌نام کرده و از خدمات متنوع آن استفاده کنید. مدیران این مجموعه برای راحتی هرچه بیشتر تریدرها، آدرسی اختصاصی برای آن‌ها طراحی کرده‌اند و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند.

ثبت‌نام در بینگ ایکس

کار با پلتفرم صرافی bingx بسیار ساده است؛ ابتدا باید آدرس وب‌سایت این مجموعه را در مرورگر خود وارد کنید. سپس از قسمت بالای صفحه سمت راست، ‌زبان فارسی را انتخاب کرده و روی گزینهٔ ثبت‌نام کلیک کنید. در قسمت بازشده می‌توانید به‌وسیلهٔ ایمیل و تلفن، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و به تمامی امکانات این اکسچنج دسترسی داشته باشید. پس از وارد کردن اطلاعات اولیه، یک کد تأیید امنیتی برای شما ارسال می‌شود که 60 ثانیه مهلت دارید تا آن را ثبت کنید. اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید، پیغام Welcome to Bingx روی صفحه نمایش داده می‌شود.

افزایش امنیت حساب کاربری

از آنجایی که قصد دارید خریدوفروش‌های خود را در بینگ ایکس انجام دهید، به شما توصیه می‌کنیم از بخش حساب و امنیت، تأیید گوگل را فعال کنید. برای این کار کافی است مراحل زیرا را دنبال کنید:

  1. روی بخش آواتار کلیک کرده و زیرمنوی حساب و امنیت را انتخاب کنید.

  2. در صفحهٔ بازشده، به بخش مرکز امنیت رفته و دکمهٔ لینک که در جلوی روش تأیید گوگل قرار داده شده‌است را لمس کنید.

  3. Qr Code به شما نمایش داده می‌شود که با اسکن آن می‌توانید برنامهٔ Google Authenticator را نصب کنید. پس از انجام این کار، دکمهٔ Next را فشار دهید تا به مرحلهٔ بعد منتقل شوید.

  4. در این صفحه مجدد Qr Code به شما نمایش داده می‌شود که با استفاده از آن، می‌توانید به‌حساب صرافی خود متصل شوید. به هیچ عنوان آن را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.

صرافی

متصل‌کردن تریدینگ ویو به صرافی بینگ ایکس

بسیاری از کاربران علاقه‌مند هستند تا تحلیل‌های خود را در سایت تریدینگ ویو انجام دهند. شما می‌توانید حساب خود در صرافی بینگ ایکس را به trading view متصل کرده و از ابزارهای متنوع آن استفاده کنید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد حساب کاربری خود در تریدینگ ویو شوید.

  2. از بخش Trading Panel از بین فهرست صرافی‌های موجود بینگ ایکس را انتخاب و روی گزینهٔ Connect کلیک کنید.

  3. در صفحهٔ بازشده، اطلاعات کاربری مربوط به صرافی bingx را وارد کرده و روی دکمهٔ ورود کلیک کنید.

آموزش واریز ارز در بینگ ایکس

امکان واریز و برداشت ریالی در Bingx وجود ندارد، به همین دلیل باید ابتدا در یکی از پلتفرم‌های ایرانی ثبت‌نام کرده و پس از شارژ حساب خود، به میزان موردنظرتان USDT خریداری کنید. سپس آن را به‌حساب کاربری خود در بینگ ایکس انتقال دهید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در قسمت بالای صفحهٔ اصلی، روی آیکون کیف‌پول کلیک کنید.

  2. به بخش دارایی‌های من بروید.

  3. از منوی سمت راست گزینهٔ واریز را انتخاب کرده و تیک موافقت با قوانین را بزنید.

  4. ارز و شبکهٔ مربوطه به آن را انتخاب کنید.

  5. وارد پلتفرم ایرانی که در آن ثبت‌نام کرده‌اید شده و در قسمت برداشت، آدرس کیف‌پول خود در بینگ ایکس را وارد کنید.

خرید ارز در Bingx

شما می‌توانید از طریق تبدیل ارز یا معاملات Spot، دارایی مدنظر خود را خریداری کنید. در ادامه چگونگی انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم:

تبدیل ارز

پس واردشدن به‌حساب کاربری، از قسمت کیف‌پول روی بخش دارایی‌ها من کلیک کنید. در صفحهٔ بازشده، در قسمت نمای کلی، روی گزینهٔ تبدیل ضربه زده و ارزهای موردنظرتان را از فهرست موجود انتخاب کنید.

اسپات

در این روش باید از منوی بالای صفحه، گزینهٔ Spot را انتخاب کنید. صفحهٔ جدید برای شما باز می‌شود. در قسمت بالا سمت چپ، نام نماد موردنظرتان را وارد کرده تا اطلاعات قیمتی آن به شما نمایش داده شود. سپس در قسمت سمت راست صفحه، باید نوع بازار مشخص و قیمت مدنظرتان را وارد کنید. درنهایت با فشردن دکمهٔ خرید، معامله انجام شده و ارز موردنظر به کیف‌پول شما واریز می‌شود.

ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس

پس از این‌که چگونگی کار با Bingx را به شما آموزش دادیم، زمان آن فرا رسیده است تا ویژگی‌های مهم این پلتفرم را بررسی کنیم. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

امنیت

در بازار کریپتوکارنسی‌ها، امنیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و صرافی بینگ ایکس به جدیت به این موضوع می‌پردازد. این پلتفرم از تدابیر امنیتی قوی برای حفاظت از موجودی‌ها و اطلاعات کاربران استفاده می‌کند که شامل تأیید هویت دوعاملی (2FA)، پروتکل‌های رمزنگاری و ذخیره‌سازی اکثر موجودی‌ها در کیف‌پول‌های سرد می‌شود.

پشتیبانی از رمزارزهای مختلف

Bingx از رمزارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند به‌راحتی به ارزهای دیجیتال محبوبی مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل و لایت‌کوین دسترسی داشته باشند و معاملات خود را در پلتفرم این صرافی انجام دهند. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، می‌توان به رابط کاربری ساده و ابزار معاملاتی متنوع نیز اشاره کرد.

رمزارزهای مختلف

جمع‌بندی

بینگ ایکس یکی از صرافی‌های معتبری است که کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی، از خدمات آن استفاده کنند، به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعاتی درمورد چگونه کارکردن با بخش‌های مختلف پلتفرم گفته‌شده در اختیار شما قرار دهیم.

 

کدخبر: 916552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟