میثم امیرحسینی

میثم امیرحسینی در هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور که در تاریخ 10 مرداد برگزار گردید، برای دومین بار، به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور انتخاب شد.

هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور در تاریخ 1403/05/10، با حضور حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه، لطف‌ الله سیاهکلی، نماینده مجلس یازدهم و جمعی از فعالان و صنعتگران برتر کشور، در محل همایش های سازمان صدا و سیما برگزار گردید.

در این مراسم، لطف‌الله سیاهکلی، نماینده مجلس یازدهم و رئیس شورای سیاست‌ گذاری این نشست، بر ضرورت افزایش امنیت سرمایه‌ گذاری و نقش کلیدی مجلس در تضمین این امنیت تاکید کرد. وی افزود که دولت باید به نظارت بر امور اقتصادی بسنده کند تا مشکلات صنعت کشور حل شود.

در ادامه، حجت‌ الاسلام حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضائیه، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، از نگاه حمایتی به فعالان صنعتی در کشور ابراز رضایت کرد. وی بر اهمیت امنیت و حمایت از تولیدکنندگان تاکید نمود و افزود که عدم دلگرمی تولیدکنندگان می‌تواند آسیب‌های جدی به اقتصاد کشور وارد کند. 

همچنین، خلیلی به لزوم توجه مدیران به بخش خصوصی و پایبندی به توصیه‌های رهبری برای حمایت از تولید اشاره کرد و تاکید نمود که نظارت‌های نادرست می‌تواند به بحران‌های بزرگ تبدیل شود.

هدف از برگزاری این اجلاس، ایجاد نگرش های نوین و درست مدیریتی، توانمندسازی نیروی کار جهت تحقق شعار سال، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای مشارکت مردم و دست یابی به رشد اقتصادی کشور بوده است.

در ادامه این رویداد، مهندس میثم امیرحسینی، مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، به عنوان یکی از چهره‌ های نامی صنعت و اقتصاد ایران معرفی شد و تندیس زرین این اجلاس به ایشان تعلق گرفت. 

مهندس میثم امیرحسینی با 17 سال تجربه برجسته در مدیریت شرکت‌ های تولیدی و صنعتی، نقشی کلیدی در رشد و تحول شرکت ملاردشیر ایفا کرده‌ اند و همچنین با بهره‌ گیری از اصول مدیریتی نوین و استراتژیک، موفق به ارتقاء سطح سودآوری و تولید شرکت شده و در عین حال، اقداماتی مؤثر در راستای ایجاد اشتغال پایدار انجام داده‌ اند.

اهداف هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌ های نامی صنعت و اقتصاد کشور:

1. ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و اشتغال آفرینی

2. گردهم آوردن اندیشمندان، خبرگان و صاحب نظران با حضور بالاترین مقامات مدیریتی کشور

3. انتقال تجارب و آگاهی از عوامل موفقیت و شکست مدیران و بنگاه های تولیدی و صنعتی

4. معرفی تازه‌ ترین نوآوری‌ ها در تولید ملی با دانش کارآفرینی در حضور اساتید سرشناس ملی

5. افزایش تولید ملی و بومی سازی تکنولوژی در همه زمینه های صنعتی

7. ایجاد انگیزه در بین مدیران

لوح تقدیر دریافتی مهندس میثم امیرحسینی

تندیس دریافتی مهندس میثم امیرحسینی

کدخبر: 1030917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟