سیستم مدیریت سهامداران

سیستم مدیریت سهامداران رایورز می تواند به صورت خودکار به تمامی امور مربوط به سرمایه گذاران رسیدگی کند.

نرم افزار سهام و یا سیستم مدیریت سهامداران رایورز 

سیستم مدیریت سهامداران رایورز یا نرم افزار سهام رایورز، یکی از نرم افزار های پیشرفته جهت اداره کردنِ سهام سرمایه گذاران می باشد که توسط شرکت رایورز طراحی و توسعه داده شده است. نرم افزارِ مدیریت امور سهامداران را معمولاً شرکت های سرمایه پذیر، صندوق های سبدگردان، شرکت های سهامی عام و شرکت های سهامی خاص، مورد استفاده قرار می دهند. شرکت ها و صندوق های فوق می توانند حجم عظیمی از سهام های مختلف را با استفاده از این نرم افزار، مدیریت کنند و پاسخگوی تمامی سرمایه گذاران خود باشند.

نکته ای دیگر اینکه، سیستم مدیریت سهامداران رایورز دارای سابقه ای نسبتاً طولانی می باشد و در گذشته تنها در پلتفرم های Dos و Windows در دسترس بوده است اما نسخه اخیر سیستم فوق از طریق بستر Web نیز در دسترس می باشد.

قابلیت ها و ویژگی های برجسته سیستم مدیریت سهامداران رایورز 

سیستم مدیریت سهامداران رایورز دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است و امکانات متنوعی را در اختیار شرکت های سرمایه‌پذیر قرار می دهد. در این بخش از مقاله قصد داریم تا قابلیت ها و ویژگی های سیستم فوق را مورد بررسی قرار دهیم.

قابلیت ها و ویژگی های سیستم مدیریت سهامداران رایورز عبارتند از؛

1. تسهیل فرآیند اخذ اطلاعات معاملات از سازمان بورس توسط سیستم مدیریت سهامداران رایورز 

یکی از مهم ترین فرآیند هایی که باید در مبحثِ مدیریت سهام به صورت روزانه انجام شود، اخذ اطلاعات سهامداران از سازمان بورس می باشد. اگر شما بخواهید تا این فرآیند را به شیوه سنتی انجام دهید، امکان بروز خطا وجود دارد اما استفاده از امکانات سیستم مدیریت سهامداران رایورز، احتمال به وجود آمدنِ خطا را به صفر می رساند. 

نکته ای دیگر اینکه، سیستم مدیریت سهامداران رایورز می تواند اطلاعات سرمایه گذاران را به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه به مدیران شرکت های سرمایه‌پذیر ارائه دهد. مدیران نیز پس از دریافت اطلاعات فوق، قادر هستند تا امور مربوط به سرمایه گذاران را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانند.

2. ارائه گزارش ها و نمودار های مختلف و دقیق 

یکی دیگر از ویژگی های برجسته سیستم مدیریت سهامداران رایورز، قابلیت ارائه گزارش ها و نمودار های دقیق می باشد. شرکت های سرمایه‌پذیر و صندوق های سبدگردان، تنها در صورتی می توانند امور مربوط به سرمایه گذارانِ خود را به درستی انجام دهند که گزارش هایی دقیق را در مورد سهام های آنها در دسترس داشته باشند. گزارش هایی که به صورت دستی و سنتی تهیه می شوند، معمولاً دقت بالایی ندارند و احتمال بروز خطاهای محاسباتی در آنها وجود دارد.

البته اگر شما از سیستم مدیریت سهامداران رایورز (سامانه سهام من) استفاده نمایید، شرایط کاملاً متفاوت خواهد بود. این سیستم می تواند با توجه به نیاز های شما، گزارش های دقیق و نمودار های پیشرفته ای را تولید کند. این گزارش ها و نمودار ها به صورت کاملا اتوماتیک تولید می شوند و بسیار دقیق می باشند.

سیستم سهام رایورز

مدیران شرکت های سرمایه پذیر می توانند با استفاده از سیستم مدیریت سهامداران رایورز، اطلاعات مربوط به سرمایه گذاران خود را به صورت خودکار از سازمان بورس دریافت کنند.

3. سرعت بالا در فرآیند پردازش اطلاعات 

اطلاعاتی که از جانب سازمان بورس برای شرکت های سرمایه‌پذیر و صندوق های سبدگردان ارسال می شوند، بسیار حجیم هستند و بررسی آنها به صورت دستی امکان پذیر نمی باشد. شما به عنوان مدیر یکی از شرکت های فوق باید در چنین شرایطی از یک نرم افزار مدیریت سهام پیشرفته استفاده نمایید.

همانگونه که در پاراگراف های قبل نیز بیان شد سیستم مدیریت سهامداران رایورز، یکی از بهترین نرم افزارهای اداره سهام های سرمایه گذاران می باشد. این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار متنوعی است. سیستم مدیریت سهامداران رایورز می تواند اطلاعات دریافتی از سازمان بورس را در مدت زمانی بسیار کوتاه و به صورت دقیق پردازش کند. بدین ترتیب مدیران شرکت های سرمایه پذیر قادر هستند تا به تمامی امور مربوط به سرمایه گذارانِ خود رسیدگی کنند و رضایت آنها را جلب نمایند.

مدیریت امور سهام

فرآیند پردازش اطلاعات توسط سیستم مدیریت سهامداران رایورز با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

4. امکان تعریف گروه های مختلف برای سهامداران توسط سیستم مدیریت سهامداران رایورز

آخرین موردی که در مبحثِ بررسی ویژگی ها و قابلیت های سیستم مدیریت سهامداران رایورز به معرفی آن خواهیم پرداخت، امکان تعریف گروه های مختلف برای سهامداران می باشد. شرکت های سرمایه پذیر باید به صورت ماهانه، سالانه و...، مطالبات سهامداران خود را پرداخت کنند. این شرکت ها می توانند با استفاده از سیستم مدیریت سهامداران رایورز، سهامدارانی که میزان مطالبات شان یکسان است را در یک گروه قرار دهند و شماره حساب های بانکی آنها را نیز مشخص کنند. بدین ترتیب در موعد پرداخت مطالبات، سود سهامداران به صورت خودکار توسط سیستم فوق واریز خواهد شد. البته مدیران شرکت های سرمایه پذیر می توانند سیستم مدیریت سهامداران رایورز را به گونه ای تنظیم نمایند که این سیستم، فروش سهام را نیز تشخیص دهد. در چنین حالتی اگر یکی از سهامداران، سهام خود را واگذار کند پرداخت سود ماهانه و یا سالانه وی قطع خواهد شد.

سخن پایانی 

در این مقاله اطلاعاتی جامع را در مورد سیستم مدیریت سهامداران رایورز به شما ارائه دادیم. شما می توانید با استفاده از سیستم فوق و یا پورتال سهامداران رایورز، سهام های تمامی سرمایه گذاران خود را مدیریت کنید. البته از پورتال سهام داران بیشتر به عنوان پلتفرمی برای برقراری ارتباط بین سرمایه گذار و سرمایه پذیر استفاده می شود.

منبع : https://rayvarz.com

کدخبر: 1029182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟