فارم پنکیک سواپ چیست

معرفی پنکیک سواپ

پنکیک سواپ یک صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز است که گروهی ناشناس، آن را بر زنجیره هوشمند بایننس توسعه داده‌اند. به‌عنوان یک صرافی غیر متمرکز، پنکیک سواپ امکان مدیریت ارزهای دیجیتال و مدیریت مالی دارایی‌های مختلف کریپتو را بدون نیاز به یک موسسه مرکزی یا مجموعه واسط، فراهم می‌کند. بدین شکل، میزان امنیت، حریم خصوصی و البته کنترل کاربران بر دارایی‌هایی که دارند، بسیار بیشتر است.

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پنکیک سواپ، دسترسی‌پذیری و مقرون به‌صرفه بودن آن نسبت به دیگر صرافی‌های غیر متمرکز موجود در دنیا است. برخلاف دیگر صرافی‌های غیر متمرکز که بر بستر اتریوم توسعه یافته‌اند، این صرافی بر بستر بایننس گسترش یافته و به همین خاطر، زمان اعطای مجوز و البته مبلغ کارمزد هر تراکنش در آن، به شکل قابل توجهی کمتر است. این ویژگی‌ها همراه با دیگر مشخصه‌های کلیدی این صرافی، باعث شده که خرید پنکیک سواپ در بین سهام‌داران، تریدرها و البته سرمایه‌گذاران، محبوبیت بیشتری پیدا کند.

این صرافی غیر متمرکز، یک توکن اختصاصی نیز دارد که Cake نامیده می‌شود. قیمت پنکیک سواپ از زمان شروع به کار آن در سال 2020 تا به امروز در سال 2024، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده و در حال حاضر با قیمت 2.05 دلار به‌فروش می‌رسد. توکن کیک کاربردهای مختلفی دارد که پرداخت کارمزد تراکنش‌ها، استفاده برای رای‌دهی و ییلد فارمینگ، سه مورد از مهم‌ترین کاربردهای آن است. برای درک بهتر دلایل شهرت این صرافی، در بخش بعد همراه ما باشید تا مشخصه‌های اصلی آن را با هم بررسی کنیم.

ویژگی‌های کلیدی پنکیک سواپ

ویژگی‌های کلیدی پنکیک سواپ

اغلب کارشناسان در زمان تحلیل پنکیک سواپ، موارد زیر را به‌عنوان ویژگی‌های اصلی و کلیدی این صرافی نام می‌برند:

کارمزد مقرون به‌صرفه

بدون شک یکی از مهم‌ترین مواردی که اغلب فعالان حوزه کریپتو پیش از خرید پنکیک سواپ و دیگر ارزهای دیجیتالی، به بررسی آن می‌پردازند، هزینه کارمزدها است. ویژگی مهم و کلیدی پنکیک سواپ که باعث تمایز آن نسبت به دیگر رقبا مثل اتریوم شده، کارمزد بسیار کم آن است. به همین خاطر، انجام معامله‌های با مبلغ بالا و در حجم زیاد در پنکیک سواپ، کاملا منطقی و مقرون به‌صرفه خواهند بود.

سرعت زیاد

بلاک‌چین بایننس از تکنولوژی اختصاصی و سریعی استفاده می‌کند که اعطای مجوز از طریق آن خیلی سریع‌تر است. بنابراین انجام تراکنش‌های مالی و معامله‌های با سرعت بسیار بالا، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این صرافی غیر متمرکز بوده که به برگ برنده آن در دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شده است.

استفاده از گیمیفیکیشن

ترکیب بازی و درآمدزایی یا همان گیمیفیکیشن، یکی از کاربردی‌ترین ترفندهای دنیای اقتصادی دنیای امروز است که پنکیک سواپ به شکل ایده‌آلی از آن استفاده کرد. کاربران با خرید پنکیک سواپ و در اختیار داشتن توکن کیک، می‌توانند در بازی‌های مختلفی هم‌چون لاتاری مشارکت کرده و به درآمد برسند. این فرآیند، کاربران را به تعامل بیشتر با این صرافی ترغیب کرد.

رابط کاربری ساده و قابل درک

پیچیدگی‌های دنیا کریپتو، بسیار زیاد است و عجیب نیست که تریدرهای مبتدی و حتی حرفه‌ای، به دنبال ساده‌ترین و قابل درک‌ترین فضا برای فعالیت خود هستند. یک مشخصه کلیدی دیگر این صرافی، داشتن رابط کاربری بسیار ساده، قابل درک و راحت است که به محبوبیت هر چه بیشتر پنکیک سواپ کمک کرد.

یکپارچه‌سازی زنجیره‌ای

با استفاده از بستر بایننس، پنکیک سواپ از همان ابتدا امکان تعامل با دیگر بلاک‌چین‌های مشهور و معتبر جهان را داشت. به این شکل، دسترسی‌پذیری این صرافی بسیار بیشتر شد و همه کاربران در سراسر دنیا به‌سادگی توانستند که از آن استفاده کنند.

استخرهای نقدینگی و پنکیک سواپ فارم

پنکیک سواپ با معرفی استخرهای نقدینگی، این فرصت را در اختیار کاربران قرار داد که با استیک کردن دارایی خود، پاداش دریافت کنند. این شرایط، تامین نقدینگی و ییلد فارمینگ را رواج داد و کاربرانی را به خود جذب کرد که به دنبال یک درآمد امن و ثابت بودند. اگر دقیقا طرز کار پنکیک سواپ فارم و مزایای آن را نمی‌دانید، بخش بعدی برای شما است.

پنکیک سواپ فارم و مشخصه‌های آن

یکی از مشخصه‌های بسیار محبوب و البته مشهور این صرافی غیر متمرکز، پنکیک سواپ فارم است. به‌عنوان یک پروتکل ییلد فارمینگ، کاربران می‌توانند با سپردن نقدینگی خود به این استخرهای نقدینگی، پاداش کسب کنند. این کاربران با سپرده‌گذاری در Liquidity Pool، امکان ترید کردن سریع و راحت برای دیگر تریدرها را فراهم می‌کنند. پنکیک سواپ فارم نیز در ازای این مشارکت، به آن‌ها پاداشی در قالب توکن LP می‌دهد.

پنکیک سواپ فارم و مشخصه‌های آن

اعطای این توکن‌های حاکمیتی به هر کاربر، بر اساس میزان مشارکت او تعیین می‌شود. از آن مهم‌تر این‌که هر کاربر می‌تواند نوع فارم و البته نوع توکن LP مد نظر خود را انتخاب کند. این روش، برای اولین بار در پنکیک سواپ معرفی شد و بهترین شرایط فارمینگ را هم برای کاربران فراهم کرد.

شما با استفاده از قابلیت فارم پنکیک سواپ، می‌توانید توکن مورد نظرتان را بخرید. دارایی خود را به‌صورت جفت ارز (Pairs)، در استخرهای نقدینگی قرار دهید و در ازای آن، توکن حاکمیتی دریافت کنید. پس از آن نیز با قرار دادن توکن‌های حاکمیتی یا همان LP Tokens در فارم‌های پنکیک سواپ، سود بیشتری به‌دست آورید.

پنکیک سواپ فارم، مدرن‌ترین روش کسب درآمد از دارایی دیجیتال

با وجود مزایای بی‌نظیر این صرافی غیر متمرکز و مشخصه‌های کلیدی آن، اغلب کارشناسان در تحلیل پنکیک سواپ و آینده قیمتی آن، خوش‌بین هستند و انتظار افزایش قیمت و البته افزایش کارایی را دارند. در حال حاضر، استیکینگ توکن‌های این صرافی و البته سپرده‌گذاری دارایی در پنکیک سواپ فارم، بهترین و سودآورترین روش‌های کسب درآمد در این صرافی هستند. اگر شما هم به انجام این کار علاقه دارید، با بررسی جوانب احتیاط و مشورت با متخصصان این حوزه، می‌توانید فرآیند کسب درآمد از ییلد فارمینگ در پنکیک سواپ را آغاز کنید!

 

کدخبر: 1026872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟