به گزارش رکنا، تهران پایتخت ایران، شهری پیشرفته و مهم است که چهره‌های معروف داخلی و خارجی فراوانی به آن رفت و آمد می‌کنند. به همین دلیل امکانات و هتل‌های لوکس متعددی در آن به چشم می‌خورد. لاکچری ترین هتل های تهران با امکاناتی ویژه با روی باز از مهمانان پذیرایی می‌کنند و اقامتی خاطره‌انگیز را به شما هدیه می‌دهند.

بنابراین اگر می‌خواهید سفری لاکچری به پایتخت داشته باشید و در لوکس ترین هتل های تهران اقامت داشته باشید، خیالتان راحت باشد. با رزرو هتل ایران هتل آنلاین شما می‌توانید اقامتی راحت در بهترین هتل های تهران داشته باشید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس یکی از معروف‌ترین و لاکچری ترین هتل های 5 ستاره تهران است. این هتل در منطقه خوش آب و هوای شمال تهران قرار گرفته و خدمات و امکاناتی لوکس را به مهمانان ارائه می‌دهد.

درهای هتل اسپیناس پالاس از سال 1394 تا به امروز به روی مسافران باز بوده است و تمام آنچه شما از یک هتل مجهز و مجلل انتظار دارید را برآورده خواهد کرد. استخر، سالن بدنسازی، 10 تالار مجهز برای جلسات، آرایشگاه مردانه و زنانه، رستوران ایرانی، رستوران بین‌المللی و چند کافه دنج بخش کوچکی از امکانات این هتل است.

هتل اسپیناس پالاس بی‌شک در صدر لاکچری ترین هتل های تهران قرار دارد که در پیش از ورود به آن، ظاهر مجلل ساختمانش توجه شما را به خود جلب می‌کند. این هتل بیست طبقه معماری چشم‌نوازی دارد و بنای باشکوه آن شبیه به کاخی زیبا است.

هتل اسپیناس دارای واحدهای اقامتی متنوع در اندازه و چیدمان مختلف است. این واحدها با امکاناتی بی‌نظیر و خاص امکان اقامتی شاهانه را در فضایی مدرن برایتان فراهم می‌کنند.

این هتل پنج ستاره تهران یکی از ممتازترین هتل‌های پایتخت است که هرچه از امکانات آن بگوییم کم گفتیم. اسپیناس پالاس از لوکس ترین هتل تهران است که برخی از امکانات آن عبارت است از:

  • فان سنتر شامل تفریحات هیجان‌انگیز مانند باشگاه بولینگ، واقعیت مجازی، شبیه‌ساز خودرو، بازی‌های آرکید، اتاق کارائوکه و پلی استیشن

  • مرکز سلامتی شامل استخر و سونا، خدمات ماساژ و باشگاه تناسب اندام

  • 400 اتاق و سوئیت شامل سوئیت اسکای، پرزیدنت پالاس، سوئیت رویال، سوئیت سیگنچر، سوئیت جونیور، اتاق خانوادگی رویال با بالکن و بدون بالکن، اتاق توئین و دبل استاندارد

  • رستوران‌های لوکس از جمله رستوران لاتون، دیبا، اسکای لانژ

  • کافی‌شاپ سان ست و سان رایز در لابی هتل با اتمسفری دنج و دوستانه

  • تالار گرند، اتاق‌های چند منظوره، سالن امیران، سالن‌های پارس و سایر تالارها برای برگزاری کنفرانس، همایش، مراسم عروسی و...

  • آمفی‌تئاتر رویال هال با تجهیزات پیشرفته برای برگزاری کنسرت، تئاتر و همایش

هتل اسپیناس بلوار تهران

یکی دیگر از لاکچری ترین هتل های تهران، هتل اسپیناس بلوار تهران واقع در بلوار کشاورز، حدفاصل خیابان فلسطین و نادری است. این هتل پنج ستاره تهران در سال 1389 به بهره‌برداری رسیده و به واسطه ظرافت‌های هنرمندانه‌ای که در ساخت آن به کار رفته، شهرت خوبی دارد.

هتل بین‌المللی اسپیناس یکی از بهترین هتل های تهران است که معماری جذاب آن احساس آرامش را به مهمانان القا می‌کند. این هتل لاکچری تهران 100 واحد اقامتی دارد و دارای 16 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی است.

هتل اسپیناس بلوار تهران در قلب پایتخت واقع شده و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری دارد. این هتل با فراهم کردن امکانات مختلف در اتاق‌ها و سرویس‌دهی مناسب به مهمانان همواره در تلاش است تا رضایت آن‌ها را جلب کند. برخی از امکانات این مجموعه اقامتی را در زیر آورده‌ایم.

  • رستوران‌های لاکچری از جمله رستوران اسکای لانژ بلوار، رستوران ایژین لانژ، رستوران مانداک، رستوران بلوار 126 و کافه آتریوم

  • 100 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دبل و توئین استاندارد، اتاق‌های یک نفره استاندارد، سوئیت جونیور و سوئیت لاکچری

  • مجموعه سلامت از جمله استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی و اتاق ماساژ

  • اتاق جلسات، سالن خلیج فارس، سالن پاسارگاد و سالن جلسه سوئیت اسپیناس با تجهیزات پیشرفته برای برگزاری جلسات و همایش‌ها

  • تالار خلیج‌فارس، سالن لوشاتو و تالار پاسارگاد برای برگزاری مراسم عروسی با دکوراسیونی لوکس و امکانات متعدد

کاروانسرا گران میراث رشیدیه تهران

وقتی صحبت از لاکچری ترین هتل های تهران می‌شود یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توان برای اقامت روی آن حساب کرد، کاروانسرا گران میراث رشیدیه است. این هتل در میدان پونک، خیابان فلاح‌زاده قرار دارد و اقامت در آن همچون سفری ماجراجویانه در تاریخ است.

هتل گران میراث رشیدیه با الهام از معماری اصیل ایرانی ساخته شده و حساسیت‌ها و ظرافت‌های معماری سنتی در آن رعایت شده است. گچ‌بری‌های زیبا، نقاشی‌های هنرمندانه، کاشی‌های رنگارنگ، دیوارهای آجری و طرح‌های قدیمی مربوط به ادوار گذشته، همه‌وهمه حس و حال متفاوتی به این هتل بخشیده است.

بنای هتل گران میراث رشیدیه را می‌توان یکی از خاص‌ترین بناهای تهران دانست که شکوه و عظمتش مثال‌زدنی است. این هتل لاکچری تهران در دو فاز در حال ساخت و توسعه است و در حال حاضر 46 واحد اقامتی دارد.

اگر از معماری اصیل ایرانی لذت می‌برید و می‌خواهید در فضایی دلنشین و سنتی اقامت داشته باشید، هتل گران میراث رشیدیه از بهترین گزینه‌ها برایتان است. از امکانات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • واحدهای اقامتی با معماری و چیدمان سنتی و امکاناتی مدرن

  • تالارهای پذیرایی

  • مجموعه ورزشی شامل زورخانه، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی

  • استخر، حمام ایرانی، سونا و جکوزی

  • کافه‌رستوران ایرانی و فرنگی

هتل ویستریا تهران

ویستریا یکی دیگر از لاکچری ترین هتل های تهران با معماری نئوکلاسیک و طراحی مدرن است. این هتل پنج ستاره تهران در خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی واقع شده و در منطقه‌ای خوش آب و هوا و خوش منظره قرار دارد.

خدمات و امکانات تمام و کمال هتل ویستریا در کنار موقعیت مکانی خاص آن سبب شده که این هتل به یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تهران تبدیل شود. جالب است بدانید که ساختمان شیک این هتل با همکاری مهندسان کانادایی و ایرانی ساخته شده تا هم برای مهمانان داخلی و هم خارجی جذاب باشد.

اقامتی راحت در لوکس ترین هتل تهران می‌خواهید و دوست دارید از شلوغی و آلودگی شهر دور باشید؟ پیشنهاد ما به شما هتل 5 ستاره ویستریا است. برخی از امکانات این مجموعه عبارت است از:

  • حمام ترکی، سالن‌های سونا، جکوزی و استخر سرپوشیده

  • 2 سالن بزرگ و 1 اتاق همایش برای برگزاری جلسات و رویدادهای مختلف

  • پارکینگ با ظرفیت 100 خودرو

  • تاکسی سرویس

  • ترانسفر رفت و برگشت

  • کرایه خودرو بدون راننده

  • رستوران رویال با غذاهای بین‌المللی

  • کافی‌شاپ هتل ویستریا با محیطی دنج و گرم برای دورهمی‌های دوستانه

  • 98 واحد اقامتی مجهز و مدرن با دکوراسیون لوکس

هتل پارسیان آزادی تهران

نوبتی هم باشد، نوبت به هتل پارسیان آزادی می‌رسد که در لیست لاکچری ترین هتل های تهران جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است. این هتل پنج ستاره در بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام قرار گرفته و جزو لوکس ترین هتل های تهران است.

هتل پارسیان آزادی در دهه 50 به عنوان عضوی از هتل‌های گروه هایت فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در سال 1386 توسط جمعی از مهندسان چینی، ایتالیایی و سوئیسی به مدت 4 سال مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت تا همچون سابق به نحو احسن از مهمانان پذیرایی کند.

هتل مجلل پارسیان آزادی 26 طبقه و 475 واحد اقامتی دارد و از اتاق‌های یک نفره گرفته تا سوئیت‌های بزرگ و لاکچری در آن دیده می‌شود. چشم‌انداز زیبا از اتاق‌های هتل، امکانات متعدد، سرویس‌دهی مناسب و نظافت و تمیزی هتل و واحدها برخی از مزایای اقامت در این هتل است.

نکته جالب درباره هتل پارسیان این است که اگرچه این مجموعه اقامتی از لاکچری ترین هتل های تهران است، اما اتاق‌های اکونومی آن را می‌توان با قیمت کمتر رزرو کرد. این اتاق‌ها هزینه پایین‌تری نسبت به سایر واحدها دارند و صبحانه نیز ندارند.

کدخبر: 1023844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟